Gemeente Berkelland
Commissie Bestuur vergadert op 15 februari 2011
De commissie Bestuur komt op dinsdag 15 februari 2011om 19.30 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.
Voor belangstellenden zijn de stukken te downloaden van de website www.gemeenteberkelland.nl
Ook kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 tot 12.30.
Voorzitter: de heer M.T.J.M. Bouwmeesters
De agenda ziet er als volgt uit::
1. Opening
2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)
3. Vaststellen agenda
4. Vaststellen notulen van 11 januari 2011
5. Toezeggingenlijst
6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht
Voorstel hamerstukken
8. Beschikbaar stellen krediet 'Samen Anders'
9. Vaststelling fractievergoedingen periode 2005 tot en met 2009
10. Treasurystatuut 2011
Voorstel bespreekstukken
11. Advies licentie lokale omroep
12. Verordening gemeentelijke onderscheidingen
13. Uittreden gemeente Hof van Twente uit de gemeenschappelijke regeling Hameland
14. Rondvraag
15. Sluiting
*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? U kunt dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier, de heer J.A. Bannink (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.
---- --
Commissie Ruimte vergadert op 17 februari 2011
De commissie Ruimte komt op donderdag 17 februari 2011 om 19.30 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.
Voor belangstellenden zijn de stukken te downloaden van de website www.gemeenteberkelland.nl
Ook kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 tot 12.30.
Voorzitter: de heer F.H.C. Mulkens
De agenda ziet er als volgt uit::
1. Opening
2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)
3. Vaststellen agenda
4. Vaststellen notulen van 12 januari 2011
5. Toezeggingenlijst
6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht
Voorstel hamerstukken
8. Vaststellen gewijzigde welstandsnota 'Stedenbouwkundig plan & beeldkwaliteit Op de Bleek'
9. Rondvraag
10. Sluiting
*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? U kunt dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier, de heer J.A. Bannink (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.
---- --
Commissie Sociaal vergadert op 17 februari 2011
De commissie Sociaal komt op donderdag 17 februari 2011 om 20.00 uur bijeen voor een openbare vergadering. De vergadering vindt plaats in de raadzaal van het gemeentehuis in Borculo, Marktstraat 1. U bent van harte welkom op de publieke tribune.
Voor belangstellenden zijn de stukken te downloaden van de website www.gemeenteberkelland.nl
Ook kunnen deze worden ingezien op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur en op woensdag tot 19.00 uur in de Gemeentewinkel aan de Marktstraat 1 te Borculo en bij de Servicepunten in Eibergen, Ruurlo en Neede van 8.30 tot 12.30.
Voorzitter: de heer F.H.C. Mulkens
De agenda ziet er als volgt uit::
1. Opening
2. Spreekgelegenheid voor het publiek *)
3. Vaststellen agenda
4. Vaststellen notulen van 11 januari 2011
5. Toezeggingenlijst
6. Voorbereiding en rapportage vanuit de gemeenschappelijke regelingen
7. Mededelingen van het college in het kader van de actieve informatieplicht
Voorstel hamerstukken
8. Verordening voorzieningen huisvesting onderwijs 2011
9. Aanvraag voor een Meerjarige Aanvullende Uitkering (MAU) bij het Rijk voor de kosten van bijstand voor levensonderhoud
Voorstel bespreekstukken
10. Uitwerking bezuinigingstaakstelling voor programmalijn toerisme en recreatie 2010-2014
11. Jeugdsportfonds, initiatiefvoorstel van de CDA-fractie
12. Rondvraag
13. Sluiting
*) Wilt u van het spreekrecht gebruik maken? U kunt dit tot op de dag van de vergadering uiterlijk tot 16.00 uur melden aan de griffier, de heer J.A. Bannink (telefoonnummer 0545-250 800 of 06 - 13 260 230). Als inspreker vermeldt u daarbij uw naam, adres en telefoonnummer en het onderwerp of onderwerpen waarover u het woord wilt voeren.
---- --