Ingezonden persbericht


Persbericht

Nuenen, 21 januari 2011

Loyaliteit van een klant vereist een niveau van service en aandacht die veel verder gaat dan de verkoop van een product of de ontvangst en verzending van een bestelling. Met name in de Telecom, ICT en CE is de afgelopen jaren het besef op gang gekomen dat after-sales een prominente plek verdient in de bedrijfsvoering. De veeleisende consument waardeert (om niet te zeggen eist) een dergelijk dienstenaanbod van zijn leverancier. De complexiteit van de huidige producten maakt ondersteuning van de consument noodzakelijk.

Voor een ieder die zich bezig houdt met after-sales diensten is er een enorme uitdaging in het beheer van de verschillende onderdelen van het proces. Automatisering, training van partners en personeel, garantieregistratie, RMA's, snel en punctueel reageren zijn slechts enkele van de aspecten waar bedrijven tegenaan lopen als ze hun services willen verbeteren. Tegelijkertijd zoeken ze ook naar manieren om kosten te besparen, wellicht samenwerkingsverbanden, alles om de klanttevredenheid te verhogen.

Op 8 februari 2011 organiseert Jakajima het After Sales, Support en Services Event voor Telecom/ICT/CE, het AS Event. De volgende sprekers zullen hun mening over deze sterk ontwikkelende markt geven:


- American Express, Osvaldo Araujo, Director World Service Benelux,


- DynaGroup, Dick Wammes, Managing Director


- ProAssist, Wilfried Gradus, Algemeen Directeur


- 12Return, Stef de Bont, Oprichter


- UNETO-VNI CES, Rob Wierenga, Projectmanager


- Qelp, Wouter Deelman, CEO


- GUIDION, Pepijn Post, Directeur


- Geek Squad (The Phonehouse), Wouter Toxopeus, Head of Geek Squad


- Het Experteam, Jaco Kuiper, Marketing Manager

Voor meer informatie over het event, klik hier

.



Ingezonden persbericht