Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen
Conrad van Tiggelen
Vanaf 1 april 2011 wordt Conrad van Tiggelen (46) benoemd als directeur
Destinatiemarketing bij het Nederlands Bureau voor Toerisme &
Congressen (NBTC). Momenteel is Van Tiggelen als manager van de
NBTC-vestiging Noord-Amerika verantwoordelijk voor de
marketingstrategie en -activiteiten in de Verenigde Staten en Canada.
Structuurwijziging NBTC
Met de benoeming van Van Tiggelen geeft algemeen directeur Jos Vranken
invulling aan een beperkte maar wezenlijke structuurwijziging, waarbij
verdieping en versterking van de destinatiemarketing centraal staat.
"Met het oog op de grote en groeiende concurrentie van Nederland als
bestemming en snel veranderende omgevingsfactoren, wordt met de komst
van Conrad van Tiggelen de (inter)nationale marketingkracht versterkt
en op deze manier meer bezoekers en bestedingen in Nederland
gestimuleerd. Van Tiggelen brengt grote ervaring en expertise mee op
het gebied van destinatiemarketing en vormt een waardevolle uitbreiding
van het Management Team", aldus Vranken.
Van Tiggelen verruilt NBTC Noord-Amerika voor het hoofdkantoor
Van Tiggelen is sinds 1990 werkzaam bij het NBTC. Hij begon bij het
NBTC in België (Brussel), om uiteindelijk via NBTC Frankrijk (Parijs)
terecht te komen bij de NBTC-vestiging Noord-Amerika in New York. Van
Tiggelen was hier vestigingsmanager van 2001 tot en met 2011.
De opvolging van Van Tiggelen in Noord-Amerika wordt zo spoedig
mogelijk ingevuld.
Voor pers