De Telefoongids en EuroFlorist sluiten samenwerkingsovereenkomst
Aalsmeer, 20110207 -- De Telefoongids & Gouden Gids en EuroFlorist hebben per 1 februari 2011 een meerjarige overeenkomst gesloten. Deze samenwerking bevat meerdere elementen zowel op online gebied als in print met als doelstelling optimale vindbaarheid en zichtbaarheid van de bij EuroFlorist aangesloten bloemisten. Dit levert voor deze bloemisten aanzienlijk meer bestellingen op.
Door het sluiten van dit internationale strategische samenwerkingsverband zorgt EuroFlorist ervoor dat bloemisten meer omzet en meer tevreden consumenten tegemoet zien.
Vanaf februari 2011 zet EuroFlorist alle mogelijke middelen van De Telefoongids & Gouden Gids in om deze groei te bewerkstelligen. Gedurende 2011 worden alle elementen ingezet. Denk hierbij aan:
Groot formaat advertenties in de gedrukte versies van De Telefoongids & Gouden Gids met afbeeldingen van de door onze bloemisten geleverde boeketten
Optimale vindbaarheid op detelefoongids.nl en goudengids.nl
E-mail marketing:
O.a. versturen van > 1 mln e-mails om de Valentijn verkoop te stimuleren
Zoekmachine marketing (o.a. Google, Yahoo en MSN)
Rechtstreeks versturen van bloemen op de website van De Telefoongids (vanaf oktober 2011)
Bovendien zetten we in op de huidige groei van nieuwe media zoals mobiele applicaties om ook in de toekomst onze bloemisten op deze manier te kunnen voorzien van meer omzet.
De Telefoongids & Gouden Gids en EuroFlorist verheugen zich zeer op deze samenwerking en zijn ervan overtuigd dat dit voor het bloemistennetwerk van EuroFlorist veel voordelen biedt.
EuroFlorist