Rijksoverheid
Ketenbrede afspraken in sociale zekerheid nodig voor optimale
e-dienstverlening
Nieuwsbericht | 31-01-2011
Gemeenten en UWV moeten goed samenwerken om ervoor te zorgen dat
burgers en werkgevers een optimale dienstverlening krijgen. Dit
schrijft de Inspectie voor Werk en Inkomen (IWI) in het rapport `De
burger bediend in 2010' .
Hierin geeft IWI een beeld van de recente ontwikkelingen en de huidige
stand van zaken op het gebied van informatievoorziening en
gegevensuitwisseling in de keten van werk en inkomen. Staatssecretaris
De Krom komt in het voorjaar van 2011 met een reactie, gelijk met het
verschijnen van de uitkomsten van de evaluatie van de Wet eenmalige
gegevensuitvraag werk en inkomen (WEU) die op dit moment plaatsvindt.
Hieronder kunt u het volledige rapport lezen.
Documenten en publicaties
Aanbieding IWI-rapport 'De burger bediend'
In het rapport 'De burger bediend in 2010' geeft IWI een beeld van de
recente ontwikkelingen en de huidige stand van zaken op het ...
Kamerstuk | 28-01-2011 | SZW
Verantwoordelijk ministerie
* Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Voor vragen aan de Rijksoverheid bel Postbus51: 0800-8051