Rijksoverheid

Ketenbrede afspraken in sociale zekerheid nodig voor optimale e-dienstverlening

Nieuwsbericht | 31-01-2011

Gemeenten en UWV moeten goed samenwerken om ervoor te zorgen dat burgers en werkgevers een optimale dienstverlening krijgen. Dit schrijft de Inspectie voor Werk en Inkomen (IWI) in het rapport `De burger bediend in 2010' .

Hierin geeft IWI een beeld van de recente ontwikkelingen en de huidige stand van zaken op het gebied van informatievoorziening en gegevensuitwisseling in de keten van werk en inkomen. Staatssecretaris De Krom komt in het voorjaar van 2011 met een reactie, gelijk met het verschijnen van de uitkomsten van de evaluatie van de Wet eenmalige gegevensuitvraag werk en inkomen (WEU) die op dit moment plaatsvindt.

Hieronder kunt u het volledige rapport lezen.

Documenten en publicaties

Aanbieding IWI-rapport 'De burger bediend'

In het rapport 'De burger bediend in 2010' geeft IWI een beeld van de recente ontwikkelingen en de huidige stand van zaken op het ...

Kamerstuk | 28-01-2011 | SZW

Verantwoordelijk ministerie


* Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid

Voor vragen aan de Rijksoverheid bel Postbus51: 0800-8051