Hogeschool Windesheim

Persbericht, 20 januari 2011

Windesheimstudenten organiseren op vrijdag 28 januari 2011 het Future Marketing Event, waar de modernste marketingthemaâs de revue zullen passeren. Het gaat om customer insights (het begrijpen van klanten), marketing accountability (hoe meet je de effectiviteit en efficiëntie van de marketinginspanningen) en online marketing (het vermarkten van producten of diensten via het internet). De dag vormt de afsluiting de minor State of the Art Marketing gericht op de nieuwste kennis en inzichten in het vakgebied marketing.

De sprekers op deze dag zijn experts uit het vakgebied die met de nieuwste grensverleggende marketinginzichten en âtechnieken werken. Zij waren de afgelopen maanden ook de (gast)docenten in deze minor, die door zijn bijzondere opzet een garantie is voor een enthousiaste kruisbestuiving tussen de marketeers en de studenten.

De gasten op dit event zijn vertegenwoordigers van het bedrijfsleven, alumni, docenten, studenten en andere belangstellenden. Zij grijpen deze dag aan om hun kennis te delen in interactieve workshops, verzorgd door de marketingexperts en de studenten. De studenten volgden allemaal de minor State of the Art Marketing en organiseren deze dag om hun nieuwe inzichten en enthousiasme te delen met medestudenten, docenten en mensen uit het werkveld. De drie studenten met de beste eindpapers houden een presentatie.

Belangstellenden zijn van harte welkom bij dit event. Informatie over de workshops, aanmelding en kosten is te vinden op www.futuremarketingevent.nl