Hogeschool Windesheim
Persbericht, 20 januari 2011
Windesheimstudenten organiseren op vrijdag 28 januari 2011 het Future
Marketing Event, waar de modernste marketingthemaâs de revue zullen
passeren. Het gaat om customer insights (het begrijpen van klanten),
marketing accountability (hoe meet je de effectiviteit en efficiëntie
van de marketinginspanningen) en online marketing (het vermarkten van
producten of diensten via het internet). De dag vormt de afsluiting de
minor State of the Art Marketing gericht op de nieuwste kennis en
inzichten in het vakgebied marketing.
De sprekers op deze dag zijn experts uit het vakgebied die met de
nieuwste grensverleggende marketinginzichten en âtechnieken werken. Zij
waren de afgelopen maanden ook de (gast)docenten in deze minor, die
door zijn bijzondere opzet een garantie is voor een enthousiaste
kruisbestuiving tussen de marketeers en de studenten.
De gasten op dit event zijn vertegenwoordigers van het bedrijfsleven,
alumni, docenten, studenten en andere belangstellenden. Zij grijpen
deze dag aan om hun kennis te delen in interactieve workshops, verzorgd
door de marketingexperts en de studenten. De studenten volgden allemaal
de minor State of the Art Marketing en organiseren deze dag om hun
nieuwe inzichten en enthousiasme te delen met medestudenten, docenten
en mensen uit het werkveld. De drie studenten met de beste eindpapers
houden een presentatie.
Belangstellenden zijn van harte welkom bij dit event. Informatie over
de workshops, aanmelding en kosten is te vinden op
www.futuremarketingevent.nl