Ingezonden persbericht


Persberichten

Persbericht: Lolo Love to Love Zomer 2011

Lolo Love to Love; chique meidencollecie met een sportieve twist

`Lolo Love to Love verkrijgbaar in de maten 4 tot en met 16 jaar.

###Persbericht###

Lolo Love to Love Summer 2011

LOLO Love to Love gooit ontwerptradities in the mix

Gipsy chique met een sportieve twist

Uithoorn - Fun, fashion en fabulous prints: LOLO Love to Love keeps it in the mix in de zomer van 2011. De nieuwe collectie sprankelt jonge fashionistas tegemoet, met stoere combinaties van kleuren, patronen en handmade details. De designers van LOLO geven een eigenzinnige draai aan ieder ontwerp. Live to live, love to Love. That's what LOLO's all about.

True colors of Love

De collectie 2011 vormt een kleurrijke aaneenschakeling van ontwerptradities. Mondiale styling statements gebaseerd op de gipsydress en de harembroek combineren moeiteloos met luchtige jersey viscose shirts, hotpants en stoere terry fleece hoodies. Kleuren als carmine pink, atlantis blue en bright white zijn de basis voor rijke accenten in pale gold, camelia orange, blazing yellow en silver. These are the true colors of Love. Bloemen, vlinders en harten komen samen in oogstrelend artwork met de typerende Love to Love elegantie. Pailletten, broderie anglaise en smock vormen de finishing touch, vaak met een flinke vleug gipsy chique en een sportieve twist.

Hot couture

De LOLO look van 2011 omvat ook beautiful basics, zoals terry fleece hoodies en een compleet sweat programma van blazer tot harembroek. Raw edges, heart shaped prints; LOLO is oogstrelend en altijd voorzien van een eigenwijze signatuur. De spijkerbroeken kunnen nauwelijks basic worden genoemd: LOLO spreekt liever van hot couture. Kwaliteit, comfort en een stoere look; de jeans zijn betaalbare juweeltjes voor iedere kledingkast. En uiteraard ontbreekt de alom geliefde Love to Love beachwear niet. When the sun comes up, LOLO starts shining.

Let Love rule

Discover love. LOLO Love to Love. Hét merk van Moor Fashion is een regelrechte musthave voor meiden tussen de 4 en 16 jaar.

# # # Einde persbericht # # #