Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
20 januari 2011
MSC-keurmerk werkt aan naamsbekendheid op Nationale Gezondheidsbeurs
Van vrijdag 21 tot en met zondag 23 januari zal de Marine Stewardship Council (1) aanwezig zijn op de Nationale Gezondheidsbeurs in de jaarbeurs te Utrecht. De deelname aan deze consumentenbeurs maakt deel uit van de marketing-communicatie activiteiten om de naamsbekendheid van het MSC-keurmerk te vergroten.
Vorig jaar maart wees online onderzoek (2) uit, dat 22 procent van de ondervraagden het MSC-keurmerk kent. Binnenkort zal blijken of de inspanningen effect hebben gehad, als het online onderzoek wederom zal worden uitgevoerd.
Bezoekers kunnen een gratis test 'eet ik duurzame vis' doen en 'duurzaam hengelen' met kans op leuke prijzen zoals een dinerbon bij een MSC gecertificeerd restaurant en het Fishes Kookboek. Daarnaast wordt men zo veel mogelijk geïnformeerd over het werk van de MSC.
Bezoek ons in de 'Eten en Genieten' hal, standnummer E02 (direct bij de hoofdingang). Openingstijden zijn van 10-17 uur.
EINDE