Hogeschool Windesheim
Persbericht, 17 december 2010
Het City Marketing Centre van Windesheim organiseert in samenwerking
met Zwolle Marketing en Stichting Netwerk Citymarketing op 20 januari
2011 de landelijke Dag van de Citymarketing. Het thema van deze dag is
âLeren van innovatieve voorbeelden uit het bedrijfslevenâ. Er worden
bijzondere initiatieven gepresenteerd en bovendien maakt het Netwerk
Citymarketing de winnaars van de Citymarketing Innovatie Award 2011 en
Stimulerings Award Citymarketing 2011 bekend.
Ochtendprogramma
De dag start met Marc van Eck, directeur Business Openers, die de
deelnemers deelgenoot maakt van zijn ervaringen met herpositionering en
vertelt hoe dit toepasbaar is op citymarketing. Daarna vertelt
Alexander van Slooten, internetmarketeer bij Wehkamp.nl, wat
citymarketeers kunnen leren van de online marketingervaringen van
Wehkamp. Juryvoorzitter Loek Hermans, voorzitter MKB Nederland, reikt
vervolgens de Innovatie Awards uit.
Workshops
âs Middags kunnen de deelnemers een keuze maken uit een aantal
workshops, waaronder Ervaringen in samenwerking met bedrijven binnen de
VS door Jaap Donath, oud-Windesheimstudent en Vice President Research &
Strategic Planning bij The Beacon Council Miami, VS en Steden en
projecten werken samen in het project Windows 7 in 7Huizen door Ralph
Bex, Productmanager bij Microsoft.
Librije
Gastheren van de Dag van de Citymarketing zijn de gemeente Zwolle,
Zwolle Marketing en Christelijke Hogeschool Windesheim. Zwolle is een
gastvrije stad met een goede bereikbaarheid, een historische kern en
veel ruimte om te ondernemen. Maar ook een stad die met het
driesterrenrestaurant de Librije bekend staat om haar gastronomie.
Daarom is voor de deelnemers aan het einde van de dag een facultatieve
workshop bij Librijeâs Hotel georganiseerd.
Meer informatie is beschikbaar op www.netwerkcitymarketing.nl