Hogeschool Windesheim

Persbericht, 17 december 2010

Het City Marketing Centre van Windesheim organiseert in samenwerking met Zwolle Marketing en Stichting Netwerk Citymarketing op 20 januari 2011 de landelijke Dag van de Citymarketing. Het thema van deze dag is âLeren van innovatieve voorbeelden uit het bedrijfslevenâ. Er worden bijzondere initiatieven gepresenteerd en bovendien maakt het Netwerk Citymarketing de winnaars van de Citymarketing Innovatie Award 2011 en Stimulerings Award Citymarketing 2011 bekend.

Ochtendprogramma
De dag start met Marc van Eck, directeur Business Openers, die de deelnemers deelgenoot maakt van zijn ervaringen met herpositionering en vertelt hoe dit toepasbaar is op citymarketing. Daarna vertelt Alexander van Slooten, internetmarketeer bij Wehkamp.nl, wat citymarketeers kunnen leren van de online marketingervaringen van Wehkamp. Juryvoorzitter Loek Hermans, voorzitter MKB Nederland, reikt vervolgens de Innovatie Awards uit.

Workshops
âs Middags kunnen de deelnemers een keuze maken uit een aantal workshops, waaronder Ervaringen in samenwerking met bedrijven binnen de VS door Jaap Donath, oud-Windesheimstudent en Vice President Research & Strategic Planning bij The Beacon Council Miami, VS en Steden en projecten werken samen in het project Windows 7 in 7Huizen door Ralph Bex, Productmanager bij Microsoft.

Librije
Gastheren van de Dag van de Citymarketing zijn de gemeente Zwolle, Zwolle Marketing en Christelijke Hogeschool Windesheim. Zwolle is een gastvrije stad met een goede bereikbaarheid, een historische kern en veel ruimte om te ondernemen. Maar ook een stad die met het driesterrenrestaurant de Librije bekend staat om haar gastronomie. Daarom is voor de deelnemers aan het einde van de dag een facultatieve workshop bij Librijeâs Hotel georganiseerd.

Meer informatie is beschikbaar op www.netwerkcitymarketing.nl