20 januari: Dag va n de Citymarketing 2011

08/12/2010 09:30

VVV Nederland

Congres van Netwerk Citymarketing 'leren van innovatieve voorbeelden uit het bedrijfsleven'

Stichting Netwerk Citymarketing organiseert op 20 januari 2011 voor de tweede keer de landelijke Dag van de Citymarketing. Het thema van deze dag is 'leren van het bedrijfsleven'. Er worden bijzondere citymarketinginitiatieven gepresenteerd en bovendien maakt het Netwerk Citymarketing de winnaars van de Citymarketing Innovatie Award 2011 en de Stimuleringsaward Citymarketing 2011 bekend.

Ochtendprogramma

De dag start met Marc van Eck, directeur Business Openers, die de deelnemers deelgenoot maakt van zijn ervaringen met herpositionering en vertelt hoe dit toepasbaar is op citymarketing. Daarna vertelt Alexander van Slooten, internetmarketeer bij Wehkamp.nl, hoe online marketing ingezet kan worden bij citymarketing en welke lessen Wehkamp.nl heeft geleerd over online marketing. Juryvoorzitter Loek Hermans, voorzitter MKB Nederland, reikt vervolgens de Innovatie Awards uit.

Workshops

's Middags kunnen de deelnemers een keuze maken uit een aantal te volgen workshops, waaronder Ervaringen in samenwerking met bedrijven binnen de VS (Jaap Donath, Vice President Research & Strategic Planning bij The Beacon Council Miami, VS) en Steden en projecten werken samen in het project Windows 7 in 7Huizen (Ralph Bex, Productmanager bij Microsoft).

Librije

Gastheren van deze Dag van de Citymarketing zijn de gemeente Zwolle, Zwolle Marketing en Hogeschool Windesheim. Zwolle is een gastvrije stad met een goede bereikbaarheid, een historische kern en veel ruimte om te ondernemen. Maar ook een stad die met het driesterrenrestaurant de Librije bekend is om haar gastronomie. Daarom is voor de deelnemers aan het einde van de dag een facultatieve workshop bij Librije's Hotel georganiseerd.

Meer informatie is beschikbaar op www.netwerkcitymarketing.nl.





http://www.netwerkcitymarketing.nl