Ingezonden persbericht
PERSBERICHT
Paul Loohuis gestart als Managing Director Loyalty Lab Nederland
Amsterdam, 19 januari 2011 - Paul Loohuis is bij Loyalty Lab Nederland gestart als Managing Director. Loohuis heeft ruim 20 jaar geleden het actiemarketing bureau Ebbinge/Loohuis, onderdeel van PPGH/JWT, opgericht. Hij is vervolgens in diverse functies werkzaam geweest bij PPGH/JWT en na de fusie in 2007 bij UbachsWisbrunJWT. Loohuis blijft bestuurslid van de Stichting Esprix.
Loohuis over zijn aanstelling bij Loyalty Lab Nederland: 'Loyalty Lab Nederland begeleidt al jaren met succes het hele traject van klantloyaliteit. Bij bedrijven komt steeds meer de nadruk te liggen op het aantrekken, ontwikkelen en behouden van winstgevende klanten. En terecht, want hier valt nog veel winst te behalen. Het is voor mij een prachtige uitdaging om in nauwe samenwerking met onze opdrachtgevers oplossingen op het gebied van klantloyaliteit te creëren.'
Over Loyalty Lab B.V.
Loyalty Lab B.V. is een consultancy- en marketingorganisatie met als specialisme: Loyalty marketing. De organisatie is opgericht in 2002 en ontwikkelt in nauwe samenwerking met de opdrachtgever lange termijn visies en innovaties op het gebied van individuele, gedrag gestuurde marketing. Dit wordt op praktische en bestuurbare wijze en met behulp van concrete en bewezen businessmodellen gedaan. Loyalty Lab heeft vestigingen in Nederland (Amsterdam), Duitsland (Kerpen) en België (Brussel).
Noot voor de redactie,
Ingezonden persbericht