Warchild
T-Mobile klanten sparen 60.000 voor War Child
18 januari 2011 -
Klanten van T-Mobile hebben in 2010 via de spaarprogramma's van
T-Mobile EUR 60.000 voor War Child gespaard.
meisjes Libanon In december stonden de spaarprogramma's speciaal in het
teken van War Child waarbij T-Mobile de donaties heeft verdubbeld. Met
het bedrag van EUR 60.000 kan War Child 5.000 oorlogskinderen helpen.
Alexander Hamel, Directeur Klantenservice van T-Mobile: `Meer dan één
miljoen klanten van T-Mobile sparen via T-Mobile Extra en T-Mobile
Speciaal voor leuke cadeaus, kortingen of een War Child donatie van 5
of 10 euro. Dat lijkt een klein bedrag, maar het effect is enorm als
veel mensen dat doen. In december hebben klanten vijf keer zoveel
gedoneerd als in andere maanden. Mede namens War Child danken wij onze
klanten hartelijk voor hun geweldige bijdrage.'
War Child-directeur Mark Vogt: `We zijn elke keer weer onder de indruk
van hoe T-Mobile gedreven het werk van War Child steunt. Ze doen dat
niet alleen met hun producten en diensten in Nederland én in de
conflictgebieden waar we werken. Ze weten ook nog eens heel veel mensen
te mobiliseren om hun steentje bij te dragen. Mensen die met hun
bijdrage zorgen dat wij in 12 landen wereldwijd kinderen en jongeren
een ander toekomstperspectief kunnen bieden. Daarom wil ik alle klanten
van T-Mobile hartelijk danken!'
T-Mobile is partner van War Child
Sinds 2007 is T-Mobile communicatiepartner van War Child en ondersteunt
War Child structureel door inzet van mensen en middelen. T-Mobile voelt
zich verantwoordelijk voor de wereld om zich heen en vindt het
belangrijk om initiatieven voor een gezonde toekomst te steunen:
financieel maar ook door participatie en met hulp van mensen uit het
bedrijf.