Warchild


T-Mobile klanten sparen 60.000 voor War Child

18 januari 2011 -
Klanten van T-Mobile hebben in 2010 via de spaarprogramma's van T-Mobile EUR 60.000 voor War Child gespaard.

meisjes Libanon In december stonden de spaarprogramma's speciaal in het teken van War Child waarbij T-Mobile de donaties heeft verdubbeld. Met het bedrag van EUR 60.000 kan War Child 5.000 oorlogskinderen helpen.

Alexander Hamel, Directeur Klantenservice van T-Mobile: `Meer dan één miljoen klanten van T-Mobile sparen via T-Mobile Extra en T-Mobile Speciaal voor leuke cadeaus, kortingen of een War Child donatie van 5 of 10 euro. Dat lijkt een klein bedrag, maar het effect is enorm als veel mensen dat doen. In december hebben klanten vijf keer zoveel gedoneerd als in andere maanden. Mede namens War Child danken wij onze klanten hartelijk voor hun geweldige bijdrage.'

War Child-directeur Mark Vogt: `We zijn elke keer weer onder de indruk van hoe T-Mobile gedreven het werk van War Child steunt. Ze doen dat niet alleen met hun producten en diensten in Nederland én in de conflictgebieden waar we werken. Ze weten ook nog eens heel veel mensen te mobiliseren om hun steentje bij te dragen. Mensen die met hun bijdrage zorgen dat wij in 12 landen wereldwijd kinderen en jongeren een ander toekomstperspectief kunnen bieden. Daarom wil ik alle klanten van T-Mobile hartelijk danken!'

T-Mobile is partner van War Child
Sinds 2007 is T-Mobile communicatiepartner van War Child en ondersteunt War Child structureel door inzet van mensen en middelen. T-Mobile voelt zich verantwoordelijk voor de wereld om zich heen en vindt het belangrijk om initiatieven voor een gezonde toekomst te steunen: financieel maar ook door participatie en met hulp van mensen uit het bedrijf.