Ingezonden persbericht


Eén dag gratis bellen voor 1 miljoen Alles-in-1 klanten van Ziggo

Utrecht, 11 januari 2010 Ziggo heeft meer dan 1 miljoen Alles-in-1 klanten. Om dat te vieren kunnen op zaterdag 15 januari al deze klanten goedkoop bellen. Elk gesprek naar een vast nummer in Nederland* is dan vanaf 00.00 uur tot 24.00 uur helemaal gratis! Alles-in-1 klanten van Ziggo kunnen overigens ALTIJD gratis bellen naar vaste nummers van andere Ziggo klanten. In ruim twee jaar tijd hebben meer dan een miljoen huishoudens gekozen voor Alles-in-1 van Ziggo, waarmee ze televisie-, breedbandinternet- en (vaste) telefoniediensten in één pakket afnemen. Er zijn in Nederland in totaal circa 7 miljoen huishoudens. Net als in 2010 op Valentijnsdag heeft Ziggo er voor gekozen een mijlpaal met de klanten te vieren. Op dat moment konden de 1 miljoen telefonieklanten een dag lang gratis bellen naar vaste nummers in Nederland. Uit cijfers van het belgedrag van Ziggo klanten blijkt dat de meerderheid van de gesprekken met een vaste lijn gevoerd wordt naar een andere vaste lijn. Een kwart van de gespreksduur wordt besteed aan gratis bellen naar andere klanten van Ziggo. De tarieven van Ziggo zijn laag ten opzichte van de concurrentie. Voor Alles-in-1 klanten kost bellen naar een vast nummer van een andere Ziggoklant zelfs niets. Bellen naar alle andere vaste nummers in Nederland kost 3 cent per minuut.


* Actievoorwaarden 1. Gratis bellen geldt voor Alles-in-1 abonnees van Ziggo van 00.00 tot 24.00 uur op 15 januari 2011. 2. Actie geldt alleen voor bellen naar vaste nummers in Nederland, met uitzondering van betaalde servicenummers (0900-, 084-, 085-, 087-, 088-, 18XY-, 06760- nummers) 3. Actie geldt alleen voor de variabele gesprekskosten, niet voor vaste abonnementskosten.

Over Ziggo Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. Ziggo bedient circa 3,1 miljoen huishoudens, 1,5 miljoen breedband internetklanten, 1,7 miljoen afnemers van digitale televisie en 1,1 miljoen telefoonabonnees. Producten en diensten voor de klein- en grootzakelijke markt betreffen zaken als telefonie, datacommunicatie en elektronische betalingsmogelijkheden. Het verzorgingsgebied ­ met sterke regionale bases ­ strekt zich uit over het grootste gedeelte van Nederland. Meer informatie over Ziggo: www.ziggo.com