Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Contactcenter geniet populariteit onder het publiek
vrijdag 14 januari 2011
Quality Contacts is tijdens de nieuwjaarsreceptie van Stichting
Stadsmanagement Schagen door het publiek gekozen tot Ondernemer van het
Jaar 2010. Ondernemers uit Schagen verkozen aannemersbedrijf De Vries
en Van der Wiel, maar de publieksprijs georganiseerd door de Schager
Courant is gegaan naar contactcenter Quality Contacts.
Quality Contacts is als tweede geëindigd in een stemming onder
ondernemers, maar onder het publiek blijkt zij het meest populair.
Commercieel Directeur Niels Vader wijst op het belang dat
contactcenters zich profileren op regionaal niveau: "Een contactcenters
biedt veel voordelen voor een regio. Wij zorgen bijvoorbeeld voor een
impuls voor de werkgelegenheid. Het benadrukken hiervan heeft een
positief effect op de publieke opinie over de hele contactcenter
branche."
Algemeen directeur Age de Jong wijst erop dat Quality Contacts zich
betrouwbaar en open profileert: "We hebben laten zien dat we als
contactcenter steeds meer nadruk leggen op kwaliteit in onze
activiteiten. Dat is blijkbaar ook onder het publiek in onze regio
opgevallen." Quality Contacts feliciteert aannemersbedrijf De Vries en
Van der Wiel met de uitverkiezing onder de ondernemers van harte.
Quality Contacts
Quality Contacts biedt als facilitair contactcenter haar opdrachtgevers
een oplossing voor al haar klantcontacten. Quality Contacts is
opgericht in 2005 en is gevestigd in Schagen, Velserbroek en Zwolle.
Inmiddels telt de organisatie zo'n 350 medewerkers die gespecialiseerd
zijn in klantcontacten variërend van helpdesk activiteiten en de
receptionisten service tot telemarketing en bestandsverrijking.