Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

Contactcenter geniet populariteit onder het publiek

vrijdag 14 januari 2011

Quality Contacts is tijdens de nieuwjaarsreceptie van Stichting Stadsmanagement Schagen door het publiek gekozen tot Ondernemer van het Jaar 2010. Ondernemers uit Schagen verkozen aannemersbedrijf De Vries en Van der Wiel, maar de publieksprijs georganiseerd door de Schager Courant is gegaan naar contactcenter Quality Contacts.

Quality Contacts is als tweede geëindigd in een stemming onder ondernemers, maar onder het publiek blijkt zij het meest populair. Commercieel Directeur Niels Vader wijst op het belang dat contactcenters zich profileren op regionaal niveau: "Een contactcenters biedt veel voordelen voor een regio. Wij zorgen bijvoorbeeld voor een impuls voor de werkgelegenheid. Het benadrukken hiervan heeft een positief effect op de publieke opinie over de hele contactcenter branche."

Algemeen directeur Age de Jong wijst erop dat Quality Contacts zich betrouwbaar en open profileert: "We hebben laten zien dat we als contactcenter steeds meer nadruk leggen op kwaliteit in onze activiteiten. Dat is blijkbaar ook onder het publiek in onze regio opgevallen." Quality Contacts feliciteert aannemersbedrijf De Vries en Van der Wiel met de uitverkiezing onder de ondernemers van harte.

Quality Contacts
Quality Contacts biedt als facilitair contactcenter haar opdrachtgevers een oplossing voor al haar klantcontacten. Quality Contacts is opgericht in 2005 en is gevestigd in Schagen, Velserbroek en Zwolle. Inmiddels telt de organisatie zo'n 350 medewerkers die gespecialiseerd zijn in klantcontacten variërend van helpdesk activiteiten en de receptionisten service tot telemarketing en bestandsverrijking.