Uitnodiging Nieuwjaars Event over zakelijke informatiemarkt

14/12/2010 15:13

AME Research BV

Meppel, 14 december 2010.- AME Research, uitgever van online financieel- en industrieonderzoek over de ICT sector en de ziekenhuismarkt, nodigt marketing managers, journalisten, financiers, mediaspecialisten, PR-managers en voorlichters uit voor een hoge druk sessie over de revolutionaire veranderingen in de business-to-business informatiemarkt.

Het Event is een samenwerkingsverband van zes betrokken professionals van ABN AMRO, PriceWaterhouseCoopers, Het Financieele Dagblad, AFAS ERP Software, Lammers van Toorenburg PR en AME Research. Het vindt vrijdagmiddag 14 januari 2011 plaats in het Da Vinci theater van AFAS in Leusden. Zie voor inschrijven: http://www.hightechanalysis.nl/nieuwjaars(UNDERSCORE)event

Revolutie

De aanleiding is het binnenkort verschijnen van het zakenblad High Tech Analysis van AME Research als eerste businessblad in Nederland op de iPad. De reden ligt dieper. "Op de markt voor bedrijfsinformatie vindt een revolutie plaats, een inhoudelijke en commerciële verschuiving van print naar digitaal en mobiel. Hierdoor gaan uitgevers, journalisten, voorlichters en adverteerders op een nieuwe manier met elkaar om. Daarbij is ook de journalistieke onafhankelijkheid in het geding", aldus directeur Adriaan Meij van AME Research. De middagsessie met sprekers en debat concentreert zich op trends 2011-2014, nieuwe verdienmodellen, financiering, besteding van marketing euro's, de relatie tussen commerciële en journalistieke belangen en is erop gericht deze trends te ordenen en te duiden.

Best practices

Experts uit de praktijk delen hun ervaringen en visie met u.


- Senior Advisor Rajendra Sitompoel van PwC schetst de B2B marktperspectieven 2010-2014


- Sector banker media & technologie Menno van Leeuwen van ABN AMRO bespreekt de impact op nieuwe verdienmodellen, financieringen en hoe de bank ernaar kijkt.


- Designer en editor Salomon Meij van AME Research bespreekt The Making Of van het iPad magazine. Hoe voegt een interactief digitaal blad waarde toe?


- Marketing manager Martijn Delahaye van AFAS geeft zijn visie op de besteding van marketing euro's in de komende jaren. Hoe gaat de marketeer met digitale media om?


- Redactie coördinator Ondernemingen Roy Op het Veld van het Financieele Dagblad spreekt over onafhankelijke bedrijfsjournalistiek in de wereld van de nieuwe media.


- Er is alle ruimte voor vragen en debat onder leiding van directeur Charly Lammers van Toorenburg van het gelijknamige PR bureau.

Om een deel van de kosten te dekken geldt een bijdrage van EUR49 inclusief BTW door de deelnemers. Alle informatie over het programma en een formulier om in te schrijven is te vinden op: http://www.hightechanalysis.nl/nieuwjaars(UNDERSCORE)event

Over AME Research

AME Research BV publiceert financieel- en industrieonderzoek via www.ame.nl, is uitgever van High Tech Analysis over de impact van de informatie-economie (http://www.hightechanalysis.nl )en geeft de online ICT Nieuwsmarkt www.persberichten.com uit.

Een foto van dit onderwerp is (rechtenvrij) beschikbaar op ANP Fotonet (www.anp-photo.com) en zichtbaar op www.perssupport.nl.





HTTP://WWW.HIGHTECHANALYSIS.NL