Kwaliteit Philipse Business School getoetst en goed bevonden
12/01/2011 16:11
Philipse Business School
De klantcontact bedrijfsopleidingen van Philipse Business School worden door de eigen klanten hoog gewaardeerd. Een recente CEDEO meting laat een waardering van 92% zien voor de bedrijfsopleidingen; vrijwel de maximale score. Ook de erkende opleidingen van Philipse scoren goed. De Inspectie van Onderwijs keurde de opleidingen voor klant contact medewerkers en managers recent goed.
Philipse Business School scoort goed in de kwaliteit van zowel de maatwerk trainingen als de erkende opleidingen. Die conclusie kan worden getrokken na recent onderzoek door CEDEO (naar de bedrijfopleidingen) en een uitvoerige visitatie door de Inspectie van het Onderwijs (het erkende programma).
CEDEO, de onafhankelijke keuringsinstantie die de kwaliteit van human resources dienstverleners meet en waarborgt, kwam tot een tevredenheidscore van 92% onder de zakelijke klanten. Op een maximumscore van 100% is dat een heel hoog resultaat.
Ook de erkende opleidingen van Philipse Business School werden getoetst. Zowel de MBO opleiding tot Klant Contact medewerker (MBO3) als de Teamleider opleiding (MBO4) werd uitvoerig doorgelicht door de Inspectie van het Onderwijs. Een positief rapport was het resultaat.
Anja Hulsenboom, business directeur van Philipse Business School, is uiteraard tevreden over de uitkomsten: "Beide onderzoeken zijn onafhankelijk en erg waardevol voor ons. We zijn blij dat klanten onze opleidingen zo goed waarderen en trots dat de Inspectie onze opleiding goedkeurt. Als particuliere opleider is dat een uitstekende prestatie!"
http://www.philipsebusinessschool.com