Omzet stijgt voor Nationale Dinercheque in 2010
11/01/2011 08:30
VVV Nederland
Leersum, 11 januari 2011 - Het geven van een culinaire belevenis is onverminderd populair. Dat blijkt uit de cijfers van de Nationale Dinercheque, dé culinaire cadeaubon van Nederland. In 2010 is de omzet van de Nationale Dinercheque met ruim 11% gestegen ten opzichte van 2009. Dit heeft geresulteerd in een omzet van 11,2 miljoen euro. Des te opvallender omdat de omzetten in de horeca ook in 2010 onder druk stonden.
Groei en diversiteit
De bij de Nationale Dinercheque aangesloten restaurants bieden een grote diversiteit. Van een gezellig eetcafé op de hoek tot een exclusief Michelinsterren restaurant, steeds meer etablissementen accepteren de Nationale Dinercheque. Het aantal acceptanten groeide het afgelopen jaar met ca. 6% tot ruim 1800, verspreid over Nederland en België. Bovendien kent de Nationale Dinercheque een onbeperkte geldigheidsduur. Bovendien biedt de VVV Cadeaubon aan zowel koper als acceptant volop zekerheid omdat de geldigheidsduur van de cadeaubon onbeperkt is en VVV Nederland, de uitgever van de VVV Cadeaubon, alle binnenkomende gelden absoluut veilig beheert.
Ook zakelijk een goed idee
Steeds meer zakelijke klanten ontdekken de Nationale Dinercheque om personeel en zakelijke relaties een culinaire belevenis naar eigen keuze cadeau te doen.
De Nationale Dinercheque is verkrijgbaar in coupures van 25, 35 en 50 euro bij de VVV, ANWB en (TNT) Postkantoor. Zakelijke relaties bestellen de bon via www.vvvcadeaubonnen.nl
http://www.vvvnederland.nl