Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Otto besteedt customer service uit aan SNT
donderdag 6 januari 2011
Zoetermeer, 5 januari 2011 - Postorderbedrijf Otto en contact center
specialist SNT kondigen een nieuwe samenwerking aan. Na een intensief
en zorgvuldig selectieproces heeft Otto SNT uitgekozen om haar contact
center activiteiten aan uit te besteden. SNT biedt een innovatief
concept waarin zij naast de contactcenter activiteiten ruim honderd
callcenter medewerkers overneemt. De samenwerking, die per 1 februari
2011 van start gaat, betreft de customer service van Otto en Heine en
een groot deel van de customer service van Bon Prix.
SNT en Otto hebben de samenwerking geformaliseerd in een meerjaren
contract. Jac Vermeer, algemeen directeur SNT, "Wij zijn blij met deze
samenwerking. Voor Otto was het belangrijk om een partner te vinden die
een excellente dienstverlening levert én de medewerkers van Otto een
toekomst biedt. Onze Passie voor Klantcontact en de erkenning dat het
verschil hierbij gemaakt wordt door de medewerkers heeft Otto overtuigd
dat SNT hiervoor de beste partij is." Gesa Heinrichs, Directeur Otto,
"Wij kijken uit naar een gezamenlijke toekomst met SNT. Voor Otto, Bon
Prix en Heine staat de klant centraal en dit zal door onze nieuwe
partner op de best mogelijke wijze ondersteund worden."
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.
Over Otto
Otto, Bon Prix en Heine are part of the Otto Group. The Otto Group is a
leading international trading and services corporation, whose 123 major
companies and 50.000 employees in 20 countries do business in a
worldwide network. A combination of retail, financial services and
other services allows the group to serve its customers as a reliable
partner.