Amsterdamse de Pijp decor voor stunt FBTO

09/01/2011 15:19

FBTO

Verzekeraar FBTO past met location based Marketing een vernieuwende en opvallende marketingstrategie toe in de Amsterdamse wijk de Pijp.

De drie billboards in de Pijp zijn voorzien van de tekst: U gaat de Pijp uit. De tekst verwijst vervolgens naar de Overlijdensrisicoverzekering van FBTO.

De verzekeraar gelooft in kleinschalige campagnes op relevante plekken. De gerealiseerde impact is veel gerichter dan die van massamediale uitingen. Dit sluit volgens FBTO aan bij het gedrag dat consumenten op het internet vertonen.

Mensen met gezamenlijke interesses of achtergrond zoeken elkaar online steeds meer op via social media en communities. Om de consument goed te bereiken, moet je als merk dus op relevante en/of leuke wijze aanwezig zijn op 'hun' stukje internet. Of in hun buurt.

Credits

Media ................................ Outdoor

Opdrachtgever......................FBTO

Bureau................................ ?

Creative director................... Geert Ploeger

Creatie................................ Dylan Putman,Jochem Visjager, Jochem Rijlaarsdam

Account................................Barbara Kok, Christine van der Schilden

Productie ..............................Sandor Thie

Verantwoordelijk bij klant ........ Walter de Reus





http://nc3.datiq.net/news/id/892