Ingezonden persbericht


Januari 2011

Er gaat niets boven een vakantie in Australië

Tourism Australia en Malaysia Airlines nodigen Nederlandse reizigers uit naar Australië

Tourism Australia (TA) en Malaysia Airlines gaan in Nederland samen in een tweede advertentiecampagne, waarin zij duidelijk laten zien, waarom er niets gaat boven een vakantie in Australië. Ieder jaar komen er meer dan 50.000 Nederlandse reizigers naar Australië. Het Verkeersbureau en de luchtvaartmaatschappij hopen meer dan ooit vakantiegangers te inspireren in 2011 Australië te bezoeken.

De online-advertentiecampagne die loopt van 3 - 31 januari maakt reclame voor een introductietarief van E 999 naar Adelaide, Brisbane, Perth, Melbourne en Sydney (inclusief alle belastingen en toeslagen). Elke advertentie leidt consumenten naar www.australia.com/malaysiaairlines of adviseert hen contact op te nemen met hun reisbureau voor een boeking.

Deze campagne is een vervolg op de gezamenlijke campagne van november. Als deel van die campagne werden Nederlandse belangstellenden uitgenodigd om hun favoriete reis naar Australië te kiezen uit een selectie foto's, die door Australiërs waren voorgedragen. De populairste foto was een huppende kangoeroe langs een prachtig weggedeelte op Kangaroo Island in South Australia.

Gedurende de campagne in de maand januari wil Malaysia Airlines Nederlandse gegadigden de kans bieden een schitterende reis naar Australië te winnen inclusief een trip naar Kangaroo Island. http://wineenreisnaaraustralie.l1b.nl

Rodney Harrex, Regional General Manager Tourism Australia voor Verenigd Koninkrijk/Europa voegt er nog aan toe: "Nederlandse vakantiegangers in Australië houden ervan de omgeving van de stad van aankomst te ontdekken. Deze campagne zet duidelijk de reeks ongelooflijke belevenissen, die zij met plezier zullen ervaren in een special daglicht, als zij deze reis naar Australië maken. Of zij nu reizen per auto, trein, met een klein vliegtuig of te voet: de avonturen die zij gaan beleven zullen hun onvergetelijke herinneringen geven aan een land, dat alom bekend is om zijn gastvrije bewoners, indrukwekkende wildlife en verbazingwekkende landschap."

Edwin Peters, Malaysia Airlines, Marketing Manager Europa voegt er aan toe: "Ik ben blij met deze bijzondere samenwerking tussen twee gedegen partners. Enerzijds omdat Malaysia Airlines Australië als een belangrijke bestemming beschouwt en anderzijds omdat er een groeiende belangstelling van de consument voor dit continent bestaat."

-einde-




Ingezonden persbericht