Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden start samenwerking met Glasgarant

Klanttevredenheid en kwaliteitsherstel bij ruitschade nog meer gegarandeerd

Den Haag, 4 januari 2011

Klanten van Nationale-Nederlanden (particulier en zakelijk), RVS en ING kunnen sinds dit jaar ook terecht bij Glasgarant voor autoruitschade. Hierdoor kunnen verzekerden een beroep doen op één van de zeshonderd aangesloten Glasgarantbedrijven.

Nationale-Nederlanden biedt haar verzekerden daarmee een nog uitgebreider landelijk netwerk dat bestaat uit de vier ketens (Carglass, Autotaalglas, Glasgarage en Kwik-Fit) en individuele herstellers. Hierdoor wordt klanttevredenheid en kwaliteitsherstel bij ruitschade nog meer gegarandeerd.

Verzekerden kunnen de ruitschade melden bij een GlasGarant herstelbedrijf, maar ook bij een willekeurige hersteller laten repareren. Wanneer deze hersteller is aangesloten bij GlasGarant, dan zijn klanten niet alleen verzekerd van kwaliteitsherstel en een goede service, maar profiteren ze ook van een korting op het eigen risico. Bovendien wordt klanten veelal ruimere garantie geboden op de uitgevoerde ruitreparatie en garantie op ruitvervanging.

Over Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is Nationale-Nederlanden al 165 jaar actief in verzekeren. Wat er ook gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste oplossingen te bieden voor haar klanten.