Nationale-Nederlanden start samenwerking met Glasgarant
Klanttevredenheid en kwaliteitsherstel bij ruitschade nog meer
gegarandeerd
Den Haag, 4 januari 2011
Klanten van Nationale-Nederlanden (particulier en zakelijk), RVS en ING
kunnen sinds dit jaar ook terecht bij Glasgarant voor autoruitschade.
Hierdoor kunnen verzekerden een beroep doen op één van de zeshonderd
aangesloten Glasgarantbedrijven.
Nationale-Nederlanden biedt haar verzekerden daarmee een nog
uitgebreider landelijk netwerk dat bestaat uit de vier ketens
(Carglass, Autotaalglas, Glasgarage en Kwik-Fit) en individuele
herstellers. Hierdoor wordt klanttevredenheid en kwaliteitsherstel bij
ruitschade nog meer gegarandeerd.
Verzekerden kunnen de ruitschade melden bij een GlasGarant
herstelbedrijf, maar ook bij een willekeurige hersteller laten
repareren. Wanneer deze hersteller is aangesloten bij GlasGarant, dan
zijn klanten niet alleen verzekerd van kwaliteitsherstel en een goede
service, maar profiteren ze ook van een korting op het eigen risico.
Bovendien wordt klanten veelal ruimere garantie geboden op de
uitgevoerde ruitreparatie en garantie op ruitvervanging.
Over Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke
klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van
Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een
uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is
Nationale-Nederlanden al 165 jaar actief in verzekeren. Wat er ook
gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste
oplossingen te bieden voor haar klanten.
Nationale-Nederlanden