Gemeente Almelo
Inkoopvoorwaarden per 1 januari gewijzigd
4 januari 2011 - Per 1 januari 2011 zijn de inkoopvoorwaarden van de
Gemeente Almelo gewijzigd. Sinds 2008 hanteren alle Gemeenten die
aangesloten zijn bij Netwerkstad Twente (Almelo, Borne, Enschede,
Hengelo en Oldenzaal) dezelfde algemene inkoopvoorwaarden, ook voor
aanbestedingstrajecten.
In 2010 werd na een evaluatie besloten om deze algemene
inkoopvoorwaarden op een paar punten te wijzigen. De gewijzigde
algemene inkoopvoorwaarden zijn door het college van Burgemeester en
Wethouders voor de Gemeente Almelo vastgesteld en op 1 januari 2011
ingevoerd. U vindt de vastgestelde Algemene Inkoopvoorwaarden en het
besluit in de bijlagen en structureel op deze website onder Ondernemen
- >Inkoop en aanbestedingen.
Algemene Inkoopvoorwaarden 2011 Gemeente Almelo
Besluit B&W Algemene Inkoopvoorwaarden 2011