Gemeente Almelo

Inkoopvoorwaarden per 1 januari gewijzigd

4 januari 2011 - Per 1 januari 2011 zijn de inkoopvoorwaarden van de Gemeente Almelo gewijzigd. Sinds 2008 hanteren alle Gemeenten die aangesloten zijn bij Netwerkstad Twente (Almelo, Borne, Enschede, Hengelo en Oldenzaal) dezelfde algemene inkoopvoorwaarden, ook voor aanbestedingstrajecten.

In 2010 werd na een evaluatie besloten om deze algemene inkoopvoorwaarden op een paar punten te wijzigen. De gewijzigde algemene inkoopvoorwaarden zijn door het college van Burgemeester en Wethouders voor de Gemeente Almelo vastgesteld en op 1 januari 2011 ingevoerd. U vindt de vastgestelde Algemene Inkoopvoorwaarden en het besluit in de bijlagen en structureel op deze website onder Ondernemen
- >Inkoop en aanbestedingen.

Algemene Inkoopvoorwaarden 2011 Gemeente Almelo Besluit B&W Algemene Inkoopvoorwaarden 2011