Trots voert boventoon in persoonlijk jaaroverzicht 2010
Vrijdag, 31 december 2010
De Nederlander is trots op wat ze privé en zakelijk is overkomen of
hebben bereikt in 2010. Familie, goede doelen en wat mensen zelf voor
elkaar hebben gekregen voeren de boventoon bij de finalisten van de
filmpjes die gemaakt zijn voor het jaaroverzicht van
Nationale-Nederlanden.
Via hetnederlandvan2010.nl kun je vanaf 6 december op eenvoudige en
creatieve wijze een persoonlijk jaaroverzicht maken. Vanavond worden de
leukste inzendingen om 20.30 uur in het programma "de 15 van 2010" op
RTL5 uitgezonden.
Aan het einde van elk jaar wordt er in Nederland traditioneel massaal
teruggeblikt op het afgelopen jaar. Vaak via een jaaroverzicht met het
belangrijkste nieuws. Geen tv-zender, dagblad of magazine slaat hem
over. Nationale-Nederlanden heeft het dit jaar met het persoonlijk
jaaroverzicht nog leuker en gemakkelijker gemaakt om terug te blikken.
Met een internettool kon iedereen gemakkelijk nieuwsfeiten afwisselen
met mooie, persoonlijke, bijzondere of ontroerende momenten van het
afgelopen jaar en eenvoudig delen met familie en vrienden. De
nieuwsfeiten die het meeste zijn verwerkt in de filmpjes zijn de foute
wissel van Sven Kramer, OhOh Cherso en de val van het kabinet.
Uit de Top 4 blijkt dat veel mensen een bewogen en bijzonder jaar
achter de rug hebben. RTL 5 presentatrice Nikkie Plessen heeft een
aantal mensen achter de meest bekeken filmpjes thuis opgezocht en
gesproken met:
* Jolanda met een mooi en ontroerend verhaal over haar bezoek en werk
in een weeshuis in Kenia;
* Joffrey die vertelt over de geboorte van zijn dochter. Een gezond
en vrolijk kind, maar het syndroom van Down heeft;
* Arjan die als kapitein op eigen gelegenheid zijn zeilschip met
hulpgoederen heeft vol geladen en naar Haïti is gevaren;
* Elise die als jonge beginnende vrouw een designprijs wint en ook
nog fotomodel wordt.
De campagne hetnederlandvan2010.nl loopt nog tot 21 januari.
Jaaroverzichten kunnen dus nog gemaakt worden, maar maken geen kans
meer op uitzending op televisie.
Over Nationale-Nederlanden
Nationale-Nederlanden is met ruim 5 miljoen particuliere en zakelijke
klanten één van de grootste en meest toonaangevende verzekeraars van
Nederland. Met deskundige medewerkers, goede producten en een
uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit is
Nationale-Nederlanden al 165 jaar actief in verzekeren. Wat er ook
gebeurt, Nationale-Nederlanden zet zich dagelijks in om de beste
oplossingen te bieden voor haar klanten.
Nationale-Nederlanden