Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters

TDA: 25 jaar kwalitatief klantcontact

maandag 3 januari 2011

Almere, 3 januari 2011 - Op 1 januari 1986 zag facilitair contact center Telecom Direct Almere B.V. (TDA) het levenslicht. Vijfentwintig jaar kwalitatief klantcontact voor honderden opdrachtgevers. Een bijzonder jubileum waar TDA in 2011 uitgebreid bij stil zal staan. Speciaal voor deze mijlpaal heeft TDA een logo ontwikkeld dat het startsein is voor een heus jubileumjaar, waarin zij de markt nog meer zal informeren en inspireren over het belang van kwalitatief klantcontact.

logo_tda25

Jubileumjaar
Directieleden Cokky Bosman en Peter van Beugen waren beiden betrokken bij de oprichting van TDA en hanteren vandaag de dag nog steeds dezelfde uitgangspunten als toen. Cokky Bosman: "Vanaf de eerste dag zijn wij ervan overtuigd dat wij slechts op één manier toegevoegde waarde aan onze klanten kunnen bieden, alléén door kwaliteit altijd voorop te stellen en dat hebben we ook bewezen. Deze rol als kwalitatieve en innovatieve speler in de markt gaan wij met veel enthousiasme ook in de aankomende jaren voortzetten. Wij zijn trots op wat we hebben bereikt in de afgelopen 25 jaar, en kijken met veel vertrouwen, samen met onze mensen naar de toekomst. Ik kan iedereen beloven dat we ook in 2011 onze kennis en ervaring met onze relaties zullen blijven delen. Wij zullen van ons laten horen, ook in 2011".

Over TDA
TDA staat al 25 jaar bekend als een facilitair contact center voor hoogwaardige multichannel klantcontactdiensten en is een belangrijke speler op het gebied van klantcontact in Nederland. TDA werkt voor klanten in diverse branches zoals banken & verzekeringsmaatschappijen, webwinkels, overheidsinstanties en het MKB. Meedenken, elkaar sterker maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn de drijfveren van het TDA team. Dit zijn in totaal 180 medewerkers die verdeeld zijn over de 2 vestigingen in Almere & Emmeloord.