Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
TDA: 25 jaar kwalitatief klantcontact
maandag 3 januari 2011
Almere, 3 januari 2011 - Op 1 januari 1986 zag facilitair contact
center Telecom Direct Almere B.V. (TDA) het levenslicht. Vijfentwintig
jaar kwalitatief klantcontact voor honderden opdrachtgevers. Een
bijzonder jubileum waar TDA in 2011 uitgebreid bij stil zal staan.
Speciaal voor deze mijlpaal heeft TDA een logo ontwikkeld dat het
startsein is voor een heus jubileumjaar, waarin zij de markt nog meer
zal informeren en inspireren over het belang van kwalitatief
klantcontact.
logo_tda25
Jubileumjaar
Directieleden Cokky Bosman en Peter van Beugen waren beiden betrokken
bij de oprichting van TDA en hanteren vandaag de dag nog steeds
dezelfde uitgangspunten als toen. Cokky Bosman: "Vanaf de eerste dag
zijn wij ervan overtuigd dat wij slechts op één manier toegevoegde
waarde aan onze klanten kunnen bieden, alléén door kwaliteit altijd
voorop te stellen en dat hebben we ook bewezen. Deze rol als
kwalitatieve en innovatieve speler in de markt gaan wij met veel
enthousiasme ook in de aankomende jaren voortzetten. Wij zijn trots op
wat we hebben bereikt in de afgelopen 25 jaar, en kijken met veel
vertrouwen, samen met onze mensen naar de toekomst. Ik kan iedereen
beloven dat we ook in 2011 onze kennis en ervaring met onze relaties
zullen blijven delen. Wij zullen van ons laten horen, ook in 2011".
Over TDA
TDA staat al 25 jaar bekend als een facilitair contact center voor
hoogwaardige multichannel klantcontactdiensten en is een belangrijke
speler op het gebied van klantcontact in Nederland. TDA werkt voor
klanten in diverse branches zoals banken & verzekeringsmaatschappijen,
webwinkels, overheidsinstanties en het MKB. Meedenken, elkaar sterker
maken en samen verantwoordelijkheden dragen zijn de drijfveren van het
TDA team. Dit zijn in totaal 180 medewerkers die verdeeld zijn over de
2 vestigingen in Almere & Emmeloord.