Gemeente Dantumadeel
'Goedemorgen, Gemeente Dantumadiel. Waarmee kan ik u helpen?'
Het telefonische contact met de gemeente gaat door de komst van het
Klantekontaktsintrum (KKS) vanaf maandag 3 januari 2011 iets
veranderen. U krijgt vanaf dan een medewerker aan de lijn die uw vraag
direct kan beantwoorden. Blijkt dit niet mogelijk, dan wordt u
doorverbonden naar de vakafdeling. Bij het doorverbinden wordt uw vraag
alvast voorgelegd aan de betreffende ambtenaar, zodat deze beter
voorbereid is om uw vraag te beantwoorden.
Op deze manier wordt ook voorkomen dat u doorverbonden wordt met de
verkeerde persoon. Deze veranderde werkwijze is een eerste stap in de
verbetering van onze dienstverlening. In een groeiproces streven we
ernaar steeds meer vragen in het eerste contact te beantwoorden. Dat
bespaart tijd en weet u sneller het antwoord op uw vraag.
14-0511
Naast de start van het KKS is Dantumadiel vanaf 13 januari a.s.
officieel bereikbaar zijn met het nummer 14-0511, wat zonder netnummer
te kiezen is. U wordt dan gevraagd om uw gemeentenaam in te spreken
waarna u bij ons terecht komt. Het 14-0511 nummer wordt de
belangrijkste telefonische toegang tot uw gemeentelijke overheid en
hier kunt u met al uw vragen terecht. Ook wanneer u al contact hebt
gehad met een ambtenaar zal het telefoonnummer 14-0511 de snelste weg
zijn. Over de officiële lancering van dit nummer volgt later meer
informatie.