Rijksoverheid
vernieuwd
SZW Gemeenteloket volledig vernieuwd
Nieuwsbericht | 17-12-2010
Donderdag 16 december is een geheel vernieuwde versie van het
gemeenteloket gelanceerd. Het Gemeenteloket van het ministerie van
Sociale Zaken en Werkgelegenheid informeert en ondersteunt
gemeenteambtenaren die te maken hebben met de lokale uitvoering van
wetten en regels die afkomstig zijn van het ministerie van SZW.
Op de homepage van het gemeenteloket zijn de onderwerpen verdeeld in
twee categorieën: `Werk en inkomen' en `Financieel'. In deze laatste
categorie vindt u alle informatie over de hoogte van de budgetten en de
verdeling van het geld over de afzonderlijke gemeenten. Met deze
hoofdindeling is de dossierinformatie direct vanaf de homepage te
bereiken. In ieder dossier zijn de bij dat onderwerp behorende
kamerstukken en nieuwsberichten toegankelijk. Met deze nieuwe opzet is
de belangrijkste informatie in één of twee muisklikken bereikbaar. Via
het gemeenteloket kan een abonnement worden genomen op de
tweewekelijkse nieuwsbrief voor gemeenteambtenaren. In deze nieuwsbrief
wordt het nieuws van de voorgaande periode opgenomen.
Bekijk het vernieuwde gemeenteloket op externe link:
www.gemeenteloket.minszw.nl
Verantwoordelijk ministerie
* Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid
Voor vragen aan de Rijksoverheid bel Postbus51: 0800-8051