CDG Europe BV
SafeNet Nederland neemt SafeWord RMA Service over
8-12-2010
SafeNet Nederland neemt SafeWord RMA Service over per 1 jan. 2011. Dit
geldt zowel voor SafeWord resellers als klanten. SafeWord is zowel
onder de merknaam SafeNet, Aladdin als Secure Computing verkocht.
Voor RMA afhandeling van defecte SafeWord tokens kunt u zich per 1
januari 2011 exclusief wenden tot SafeNet's Customer Connection Center.
Hiermee is SafeNet in staat haar service niveau te verbeteren. Doordat
RMA afhandeling centraal in Nederland en direct tussen klant en
leverancier plaatsvindt, zijn de vervangende tokens sneller in huis en
worden support calls geëlimineerd.
Vanaf 1 januari 2011 vervalt Azlan Zoetermeer als RMA Service
afhandelaar en kunt u terecht bij SafeNet's Customer Connection
Center.
Lopende RMA aanvragen worden tot eind 2010 door ons behandeld, na 1
januari 2011 kunnen wij uw RMA aanvraag helaas niet meer behandeling
nemen en verwijzen wij u naar onderstaande SafeNet procedure. Om die
reden is het belangrijk om deze informatie direct door te sturen aan uw
SafeWord Service Desk.
Nieuwe procedure
Voor externe communicatie of het aanpassen van eigen Service Desk
informatiesystemen kunt u hier de nieuwe contactgegevens en een uitleg
van de nieuwe procedure vinden (zowel online als downloadbaar):