Grootschalige statiegeldactie Coca-Cola voor 3FM Serious Request in
samenwerking met Jumbo en Super de Boer
Consument kan in supermarkt eenvoudig donatie doen met statiegeldbon.
Om dit jaar nog meer geld op te halen voor 3FM Serious Request werkt
Coca-Cola samen met supermarktketens Jumbo en Super de Boer. Van 6 tot
en met 24 december 2010 kan iedereen zijn statiegeldbonnen inleveren
bij deze supermarktketens als donatie voor het goede doel van 3FM
Serious Request en het Rode Kruis. In deze periode staat bij de
emballageautomaat (TOMRA) in ieder Jumbo en Super de Boer winkel een
speciale display waarin klanten hun statiegeldbonnen kunnen
achterlaten.
Donatie
3FM Serious Request Als partner van 3FM Serious Request doneert
Coca-Cola de waarde van de statiegeld-bonnen, gecombineerd met de
opbrengst van andere Coca-Cola inzamelinitiatieven, aan de 3FM-actie.
De opbrengst van de ingeleverde bonnen komt volledig ten goede aan 3FM
Serious Request en het Rode Kruis. Dit jaar maakt 3FM Serious Request
zich sterk voor de stille slachtoffers van aids in Afrika. Dat zijn
kinderen. Kinderen die hun ouders verliezen aan aids, verliezen daarmee
hun toekomst en daar willen 3FM en het Rode Kruis iets aan doen. Op 24
december wordt in het Glazen Huis in Eindhoven bekendgemaakt wat de
actie heeft opgeleverd.
Samen mooi resultaat
Frits van Eerd, algemeen directeur van Jumbo: "We zijn er trots op dat
we de handen ineen kunnen slaan en middels deze actie een bijdrage
kunnen leveren. Ik reken er dan ook op dat onze trouwe klantenkring
hier massaal aan mee zal werken om zo tot een mooi resultaat te komen.
Het is toch een mooie gedachte dat door zoiets eenvoudigs als het
inleveren van een statiegeldbon je deze kinderen kunt helpen?" Naast de
zichtbaarheid in de supermarkten, wordt de actie ook aangekondigd via
de magische Coca-Cola kerstcommercial op televisie, op de radio, op de
Coca-Cola kersttruck, via Jumbo Magazine en via www.cocacola.nl,
www.superdeboer.nl en www.jumbosupermarkten.nl.
Jumbo supermarkten