Gemeente Sluis


03/12/10 - Aanvraagmiddag legitimatiebewijzen senioren 70+ op locatie

De gemeente Sluis biedt senioren 70+ twee keer per jaar de gelegenheid om vervanging van legitimatiebewijzen op locatie te laten plaatsvinden. Medewerkers van de afdeling Publiekszaken gaan op vooraf geplande data naar de verschillende woonzorgcentra in onze gemeente. Daar kunnen inwoners van 70 jaar en ouder ter plekke hun legitimatiebewijs laten vervangen. Zowel de bewoners van de woonzorgcentra als 70+'ers die in dezelfde kern zelfstandig wonen, kunnen van deze service gebruikmaken. Tijdens deze speciale `senioren-aanvraag-middagen' is het mogelijk om de aanvraag van een legitimatiebewijs te doen. Een week later kan het op dezelfde locatie opgehaald worden. Wie voor vervanging in aanmerking komt, krijgt van de gemeente vooraf schriftelijk bericht. Voor de maand december zijn de volgende locaties en tijdstippen vastgelegd. Op alle data en verschillende locaties is een fotograaf aanwezig.

Maandag 6 december, Woonzorgcentrum Emmaus IJzendijke, 14.00 - 16.00 uur
Dinsdag 7 december, Woonzorgcentrum Rozenoord Sluis, 14.00 - 16.00 uur Woensdag 8 december, Woonzorgcentrum Coensdike Aardenburg, 14.00 - 16.00 uur
Donderdag 9 december, Wooncomplex De Hooge Platen Breskens, 13.30 - 16.00 uur

Het blijft uiteraard ook mogelijk om een nieuw legitimatiebewijs aan te vragen in het Klanten Contact Centrum (KCC), afdeling Publiekszaken, Nieuwstraat 22 te Oostburg.

Meer informatie

Voor meer informatie over deze service kunt u contact opnemen met de afdeling Publiekszaken via tel. 0117 - 457 000.