Het ADCN Jaarboek 2010 is uit
AMSTERDAM, 20101202 -- Op 30 november jl. presenteerde de Art Directors Club Nederland in Club Up het Reclame Jaarboek 2010 aan haar leden. Voorzitter Aad Kuijper reikte de eerste exemplaren, dit jaar op naam, uit aan Ron Walvisch en Wim Ubachs, die vanwege hun grote verdiensten voor het vak opgenomen zijn in de Eregalerij van de ADCN, geïnterviewd door Frank Pels en Rob Floor.
Het concept van het Reclame Jaarboek 2010 is: Vakmanschap.
Het boek bevat het beste creatieve reclame- en vormgevingswerk van het afgelopen jaar. Met veel liefde en aandacht gemaakt, is het een ode aan het vakmanschap van alle vormgevers, reclame- en boekmakers.
...,staat creative agency tekende voor het boekconcept en creëerde een authentiek boekwerk met een wow-factor. Het bureau ging terug naar het maakproces van de boekdrukkunst en de passie die gepaard gaat met het maken van een boek van A-Z.
Elk ADCN lid ontving zijn eigen gepersonaliseerde exemplaar. Naast ...,staat werden drukkerij Tesing en Straight Premedia ook hartelijk bedankt voor hun inzet en vakmanschap.
Een uniek, genummerd exemplaar van het Jaarboek is te bestellen via www.adcn.nl
Ingezonden persbericht