Nieuwe Nederlandse Innovatieve Oplossing voor Internet Marketeers
01/12/2010 08:00
GX
GX Software introduceert innovatieve klantgestuurde oplossing voor internet marketeers
Nijmegen/San Francisco, 30 November 2010. GX Software, marktleider in web content, web traffic and visitor conversie management, introduceert op 2 december tijdens de Gilbane Boston conferentie en GXConnect 2010 in Amsterdam "BlueConic". Het is de eerste "customer-driven online engagement" oplossing voor real-time klant communicatie over het internet.
BlueConic maakt het internet marketeers mogelijk om voortdurende relevante en effectieve online interacties met hun klanten te hebben om zo een optimale klantbetrokkenheid te realiseren. Klantinformatie specialisten krijgen voor het eerst inzicht in real-time klantgegevens waarmee ze de waarde van klantinformatie kunnen vergroten. De eerste versie van BlueConic bevat progressieve klantprofilering over meerdere kanalen, dynamische segmentering, persoonlijke en relevante online dialogen en het real-time volgen en vastleggen van online klant interacties.
Bedrijven die BlueConic inzetten, kunnen eenvoudig al hun bestaande websites en klantservice portalen aanhaken en een koppeling maken met social media en opkomende kanalen zoals iPad/Iphone Apps . BlueConic creeert automatisch en bedrijfsbreed een institutioneel geheugen van individuele klanten, klantwensen, interesses en interacties waardoor er direct en uitsluitend relevante persoonlijke informatie en dialogen aangeboden kunnen worden. Dit leidt tot een zinvolle en gecoordineerde communicatie over alle beschikbare internet kanalen tussen bedrijven en hun klanten en verhoogt de klantbetrokkenheid.
Onderzoeksbureau Forrester voorziet in het rapport van januari 2010, "The Splinternet", een versplintering van het internet door de opkomst van krachtige aan het internet verbonden apparaten en de verspreiding van sociale technologieen". In een andere studie van april 2010, "Trends In Cross-Channel Campaign Management, Emerging Channels Outpace Existing Solutions" rapporteert Forrester dat marketeers moeite hebben om nieuwe kanalen en bijbehorende gegevens op te nemen in hun marketing programma's terwijl bestaande "cross channel" marketing toepassingen worstelen om het tempo van opkomende kanalen en veranderend consumentengedrag bij te houden. De mogelijkheden van BlueConic sluiten uitstekend aan bij deze uitdagingen en markt ontwikkelingen.
"We zijn er van overtuigd dat bedrijven hun generieke marktgedreven benadering gaan veranderen in een strategie waar het individue de klantbetrokkenheid drijft en het middelpunt vormt van alle online communicatie," zegt Bart Heilbron, commercieel directeur van GX Software. "Deze oplossing is ontworpen om bedrijven klaar te stomen voor een nieuw online marketing tijdperk en om direct vanaf de start de klantbetrokkenheid te verhogen. Het resultaat is een uitermate krachtige oplossing voor Customer-driven Online Engagement die gebruikt maakt van zeer schaalbare consument- gedreven technologie en eenvoudig bedrijfsbreed uitgerold en toegepast kan worden."
BlueConic wordt aanstaande donderdag 2 december tegelijkertijd geintroduceerd op het jaarlijkse GX evenement "GXConnect 2010" in de Amsterdam ArenA (www.gxsoftware.com/gxconnect2010) en de Gilbane Conference in Boston (www.gilbaneboston.com).
Meer informatie:
www.gxsoftware.com/blueconic
Bij dit persbericht is een bijlage zichtbaar op www.perssupport.nl
http://www.gxsoftware.com/blueconic