Kavels te koop aan Energieweg in Zwolle-Zuid
Inschrijving kavels Energieweg in Zwolle-Zuid start 12 november
Aan de Energieweg in Zwolle-Zuid biedt de gemeente Zwolle drie
woon-werkkavels aan. Het grondoppervlak van de kavels bedraagt tussen
de 631 m2 en 633 m2.
De woon-werkkavels aan de Energieweg zijn bedoeld voor kleinschalige
bedrijven. Daartoe behoren bijvoorbeeld kleinschalige
kantooractiviteiten, apotheken, artsenpraktijken, binderijen,
dagverblijven, klinieken en schoonheidsinstituten.
Start verkoop
De verkoop start vrijdag 12 november 2010. U heeft dan de mogelijkheid
zich in te schrijven op een kavel. Het inschrijfformulier is te vinden
in de verkoopbrochure. Deze kunt u op 12 november vanaf 17.00 uur
ophalen in het Stadskantoor bij de start van de verkoop.
Daarna is de brochure verkrijgbaar bij het Informatiecentrum van de
gemeente Zwolle, Lübeckplein 2 (in het Stadskantoor). Het
Informatiecentrum is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00-17.00
uur en op donderdag tot 19.00 uur.
Inloopbijeenkomst
Tijdens de inschrijfperiode houdt de gemeente een inloopbijeenkomst in
het Stadskantoor op woensdag 24 november van 17.00 uur tot 19.00 uur.
Tijdens deze bijeenkomst zijn medewerkers van de gemeente aanwezig om
uw vragen te beantwoorden en informatie te verstrekken.
Inschrijven tot 9 december 2010
U heeft tot 9 december 2010 de mogelijkheid om u in te schrijven op een
kavel. Een loting bij meerdere inschrijvingen behoort tot de
mogelijkheden. Deze vindt dan plaats op 10 december 2010 om 17.00 uur
in het Informatiecentrum in het Stadskantoor.
De verkoop van de kavels in Zwolle-Zuid wordt verzorgd door mevrouw C.
Bredewout, kopersbegeleider van de afdeling Vastgoed. Bij haar kunt u
terecht voor informatie over bijvoorbeeld de inschrijving, de loting en
de koopovereenkomst. Zij is op werkdagen telefonisch te bereiken op
telefoonnummer (038) 498 28 67.
kavels Energieweg Zwolle-Zuid brochure (4 MB)
kavels Energieweg Zwolle-Zuid inschrijfformulier (515 KB)
Sinterklaasintocht op 20 november
gemeenteraad
gemeenteraad
Gemeente Zwolle