Gemeente Woudrichem

NIEUWS

aanbesteding inburgerings trajecten

De gemeenten Aalburg, Drimmelen, Geertruidenberg, Werkendam en Woudrichem hebben in het kader van de regionale samenwerking besloten een gezamenlijke aanbesteding uit te schrijven voor een nieuw af te sluiten overeenkomst voor de levering van Inburgeringstrajecten.

De dienstverlening waarvan sprake is in deze aanbesteding valt onder de "Diensten als bedoeld in Artikel 1, Onderdeel J" zoals die zijn omschreven in Onderdeel B van Bijlage 2 van het Besluit Aanbestedingsregels voor Overheidsopdrachten. Derhalve kiest de aanbestedende dienst voor een meervoudig onderhandse aanbesteding, waarbij gegadigden die hun interesse in mededinging naar deze opdracht kenbaar maken in de gelegenheid zullen worden gesteld een inschrijving in te dienen.

Hieronder treft u een aantal relevatie gegevens aan met betrekking tot deze aanbesteding:

Datum publicatie:

10 november 2010

Naam dienst:

Levering van Inburgeringstrajecten

Korte omschrijving:

De opdrachtgever wenst inburgeringstrajecten in te kopen voor de inburgering van de groep inburgeraars in hun gemeenten aan wie verplicht een aanbod moet worden gedaan. Dit zijn asielmigranten en geestelijke bedienaren. Daarnaast wenst de opdrachtgever inburgeringstrajecten in te kopen voor uitkeringsgerechtigden (zowel oudkomers als nieuwkomers) en voor oudkomers zonder eigen inkomsten

Aanbestedende diensten:

Aalburg, Drimmelen, Geertruidenberg, Werkendam en Woudrichem

Contactpersoon:

Stichting Inkoopbureau West-Brabant, de heer M.W.T. Burgering (Michiel) E-mail m.burgering@inkoopwestbrabant.nl Telefoon 0614-533383

Selectiecriteria:

Om in aanmerking te kunnen komen voor behandeling van de offerte dient de leverancier aan te tonen dat hij:


· beschikt over de vereiste vergunningen;


· voldoende ervaring heeft met een dergelijke vorm van inburgeringstrajecten (bijlage 6);

voldoende financiële en economische draagkracht heeft (bijlage 4). De inschrijver dient aan te tonen dat zijn omzet minimaal gelijk is aan de fictieve opdrachtwaarde. Gegeven het feit dat er drie raamovereenkomsten zullen worden gesloten houdt dit in dat deze opdracht dus hooguit 25% van de totale omzet van de inschrijver kan zijn

Gunningscriterium:

Laagste prijs

Soort/Duur overeenkomst:

Raamovereenkomst voor de duur van twee (2) jaren met tweemaal een optie tot verlenging met één (1) jaar. Ingangsdatum: 1 februari 2011

Algemene Voorwaarden:

Op deze aanbesteding en de tot stand te komen overeenkomsten zijn de Algemene Inkoopvoorwaarden van de Gemeente Etten-Leur van toepassing

Schriftelijke vragen:

Indienen voor vrijdag 10 december 2010 om 10:00 uur

Aanbestedingsdatum:

Donderdag 6 januari om 11:00 uur op het Gemeentekantoor te Etten-Leur. Inschrijvers zijn niet toegelaten bij de opening van de inschrijvingen.

Bevoegd rechtscollege:

Arrondissementsrechtbank te Breda

Opvragen stukken:

Via e-mail op bovenvermeld e-mailadres voor 17 december 2010


*-*-*-*-*-*