Eigen YouTube-kanaal 'The voice of Holland' van start
'The voice of Holland' is niet alleen op tv een megahit, maar ook
online. Zo zijn fragmenten uit het RTL 4-programma inmiddels al meer
dan 3 miljoen keer bekeken op YouTube. Vanaf vrijdag 12 november heeft
de show een officieel eigen kanaal op deze site: The voice of Holland
YouTube Channel (TYC).
Fragmenten van kandidaat Ben Saunders zijn al ruim 1 miljoen keer
bekeken op YouTube. De nummers 2 en 3 zijn respectievelijk Kim de Boer
(553.000 keer bekeken) en Jennifer Ewbank (518.000 keer). Shary-an
Nivillac (475.000 keer) en Lenny Keylard (335.000 keer) maken deze top
5 compleet. Ben Saunders vs. Yvette Keijzers was de best bekeken Battle
met in totaal ruim 400.000 views. Het fragment is maar liefst door 38
verschillende personen op YouTube geplaatst. Om te voorkomen dat
dergelijke fragmenten door derden worden geupload en illegaal van
commerciële banners worden voorzien, kan men vanaf vrijdag alleen nog
via het TYC nieuwe fragmenten uit het programma terugzien. Individueel
beelden uit de show uploaden is dan niet meer mogelijk. Het nieuwe
kanaal heeft geen consequenties voor de 'The voice of Holland'-content
die nu al op YouTube te zien is.
---
Vodafone is partner van The voice of Holland en betrekt kijkers via
mobiel internet bij het door Talpa geproduceerde programma en de
kandidaten.
Noot aan de redactie: Voor meer informatie kunt u contact opnemen met
RTL Nederland, Jaap Paulsen, via tel: 035 - 6718879 of email
jaap.paulsen@rtl.nl. Ook kun u onze website www.rtl.nl/pers bezoeken.
RTL Group