Gemeente Westvoorne
Vragenlijst Duidelijke Dienstverlening 2010 afgerond
Gemeente Westvoorne wil haar dienstverlening actief blijven verbeteren.
Daarom heeft Westvoorne afgelopen drie maanden een vragenlijst
afgenomen. We willen iedereen bedanken die zijn of haar mening heeft
gegeven. Met uw mening kunnen wij aan de slag.
In totaal zijn er 52 reacties binnengekomen. Daarvan zijn 40 reacties
direct met de vragenlijst ingediend en zijn 12 verbeterpunten voor
dienstverlening gehaald uit een eerder Wet maatschappelijke
ondersteuning (Wmo) klanttevredenheidsonderzoek. Van de 40 reacties was
precies de helft positief en bedoeld als compliment. Precies evenveel
reacties zijn verbeterpunten. Het meest voorkomende onderwerp voor
verbetering is het inzamelen van plastic afval. De meeste positieve
reacties kreeg de afdeling burgerzaken. Gemeente Westvoorne bepaalt nu
verder of en welke verbeterpunten worden aangepakt. We houden u hiervan
op de hoogte!
Heeft u nog suggesties voor het verbeteren van de dienstverlening? U
kunt uw mening blijven geven op de website van Westvoorne onder de
menuknop âDuidelijke Dienstverleningâ.
Â