Ingezonden persbericht
Unamic/HCN verovert Turkije!
Almere, woensdag 3 november 2010
Deelname aan de Istanbul Callcenter Expo 2010 groot succes:
Sinds 2005 biedt Unamic/HCN Nederlandse bedrijven de mogelijkheid om het contact met hun klanten uit
te besteden en deze af te handelen en te verwerken vanuit haar twee offshore locaties in Turkije.
Unamic/HCN heeft in die 5 jaar een stabiele organisatie opgebouwd die naar grote tevredenheid van haar
opdrachtgevers, met behoud van kwaliteit en tegen lagere kosten, klantcontact afhandelt vanuit Turkije.
Met ingang van dit jaar richt Unamic/HCN zich ook op de Turkse markt door haar expertise als
facilitair contact center aan te bieden aan Turkse bedrijven. En om naamsbekendheid op te bouwen
en de eerste leads te generen heeft Unamic/HCN op 25 en 26 oktober j.l. deelgenomen aan de
Istanbul Callcenter Expo.
De Istanbul Callcenter Expo 2010 is een tweedaags evenement voor contactcenter organisaties.
Honderden deelnemers uit diverse landen presenteren hier hun producten diensten met betrekking tot het
outsourcen van klantcontact.
Thema: Klanttevredenheid
Ongeacht in welke branche een onderneming actief is, het primaire element voor alle organisaties is de 'klant'.
Klanttevredenheid is dan ook het meest besproken onderwerp voor organisaties. Daarom was dit jaar
'klanttevredenheid' het thema van de 6de editie van de Istanbul Callcenter Expo 2010.
Het doel van de Expo is het opbouwen en onderhouden van relaties tussen contactcenter professionals;
van klant tot prospect en van in-house callcenters tot onafhankelijke contactcenter organisaties.
"We kunnen concluderen dat de beurs uiteindelijk veel succesvoller is geweest dan op voorhand werd aangenomen.
We zijn vele malen gecomplimenteerd met de professionele stand en ons onderscheidend verhaal over
onderwerpen als call reduction, verlagen van Total Cost of Ownership en het Client Team Model.
Stuk voor stuk onderwerpen waar in Turkije nog weinig aandacht voor is." Aldus Ilja Gleiser, Manager Turkije.
Ilja Gleiser: 'Kortom, de deelname aan de Istanbul Callcenter Expo 2010 was een groot succes en wij hopen
hier volgend jaar weer aan deel te nemen'.
Over Unamic/HCN
Unamic/HCN is in de Benelux één van de grootste spelers op het gebied van outsourcing van klantprocessen,
zowel in B-to-C als B-to-B omgevingen. De organisatie beschikt niet alleen over eigen contactcenters in
Nederland, België, Turkije en Suriname, maar voert ook bij opdrachtgevers inhouse contactcenteroperaties
uit middels co-sourcing constructies. Naast klantprocessen gericht op inbound diensten zoals klantenservice,
aftersales en technische helpdesk worden outbound activiteiten uitgevoerd die zich richten op retentie,
up-selling en cross-selling. Verder beschikt Unamic/HCN over een gespecialiseerde Business Unit die zich
richt op outsourcing van 'transactiegericht' klantcontact, zoals facturatie en creditmanagement.
Kijk voor meer informatie op http://www.unamic.com en http://www.unamic.com/tr.
---
Noot voor de redactie (