Ingezonden persbericht
Persbericht
Sander Spiegelenberg nieuwe sales en marketing director bij Trinicom
Wilp, 2 november 2010 - Trinicom, marktleidend leverancier van geavanceerde softwareoplossingen voor het afhandelen van klantcontacten, heeft Sander Spiegelenberg aangesteld als sales en marketing director. Binnen deze functie is Spiegelenberg, samen met het team, verantwoordelijk voor het behalen van de sales en marketingdoelstellingen. Daarnaast vertegenwoordigt hij de klant binnen het managementteam. Spiegelenberg streeft hierbij naar een manier van werken waarbij de klant centraal staat.
()
Sander Spiegelenberg (37) heeft voor zijn aanstelling bij Trinicom al ruime ervaring opgedaan binnen de contactcenterwereld. Zo heeft hij een aantal jaren bij Post & Blankenstijn Projecten gewerkt als salesmanager. Daarna is Spiegelenberg overgestapt naar Call'm Services, een organisatie die bedrijven, instellingen en organisaties helpt bij het communiceren met hun interne en/ of externe klanten. Binnen deze organisatie bekleedde hij de functie van commercieel manager, waarbij hij zich bezighield met het acquireren en uitvoeren van consultancy- en interim-managementtrajecten.
"Trinicom biedt uitstekende diensten en oplossingen om klantcontacten af te handelen", stelt Spiegelenberg. "Mijn doel is om deze diensten en oplossingen op een heldere en persoonlijke wijze naar onze klanten te communiceren, aangezien het uiteindelijk allemaal om hen draait. Door op deze klantgerichte wijze het salesproces verder te ontwikkelen, krijgen wij de mogelijkheid om concrete groei te realiseren. Iets wat ik als nieuwe sales en marketing director als een enorme uitdaging zie."
Wilco Rietberg, directeur van Trinicom: "Met de indiensttreding van Sander verwelkomen we een zeer ervaren sales en marketing director. Sander is professioneel, weet van aanpakken en kan de hoofdzaken goed van de bijzaken onderscheiden. Bovendien is hij zeer gemotiveerd om samen met ons team meer te bereiken door 'outside in' te denken en goed naar de klant te luisteren. Wij zijn ervan overtuigd dat Sander optimaal kan presteren door de inzet van de juiste mensen en middelen op het juiste moment."
Trinicom, Lathmerweg 5, 7384 AD Wilp, Tel: 0571- 26 82 60 - E-mail: marketing@trinicom.nl, Website: www.trinicom.nl
Over Trinicom
Trinicom is een Nederlandse onderneming, gevestigd in Kasteel "De Lathmer" in Wilp, en specialist op het gebied van web selfservice, e-mail response management, live chat, call management en brief, fax en baliecontact. Trinicom richt zich primair op de ontwikkeling, implementatie en ondersteuning van haar kernproduct: Trinicom 5 (T5(TM)). Deze op internettechnologie gebaseerde standaardapplicatie is geheel in te richten op het klantcontactproces van een organisatie, en zorgt ervoor dat de belangrijkste klantcontacten snel en uniform kunnen worden afgehandeld vanuit één centrale kennisbank. Tevens adviseert Trinicom klanten bij het optimaal inrichten van een multi-channel contactcenter, waarbij de nadruk ligt op het verbeteren van de serviceverlening via internet, e-mail, live chat en telefoon en het verlagen van de servicekosten. Trinicom is de enige Nederlandse softwareproducent van geïntegreerde Customer Interaction Management software en mag toonaangevende organisaties in binnen- en buitenland tot zijn klantenkring rekenen, waaronder Agis Zorgverzekeringen, Albert Heijn, Albelli, Carglass, Cendris, Cheaptickets.nl, Conrad Electronic, De Kindertelefoon, De Telefoongids / Gouden Gids, Rabobank, Rijksuniversiteit Groningen, Thomas Cook en Univé verzekeringen. Voor meer informatie zie: www.trinicom.nl.