Ingezonden persbericht
Persbericht
Sanoma maakt TEDxAmsterdam Magazine
Uniek tijdschrift vol unieke ideeën
Hoofddorp, 25 oktober 2010 - Sanoma Uitgevers geeft dit jaar het TEDxAmsterdam Magazine uit. Een bijzonder eenmalig magazine over inspirerende Ideas Worth Spreading van TEDxAmsterdam 2010. Met diepte-interviews met de sprekers, achtergronden bij hun visies, veel inspiratie en veel nieuwe ideeën. Gedrukt en gebundeld op een exclusieve manier.
Wat is TEDx? Wat drijft de sprekers van TEDxAmsterdam 2010 op 30 november in de Amsterdamse Stadsschouwburg? In dit TEDx Magazine komen ze allemaal aan het woord: Rutger Hauer, Gerardus 't Hooft, Aubrey de Grey, Peter Westerveld, Howard Shapiro, Hans Teeuwen en nog tien anderen.
Zeer gevarieerd
Ze praten over hun passie en ideeën. En die zijn zeer gevarieerd. Hoe kunnen we 1000 jaar oud worden? Hoe kan Afrika groen worden? Wat kan licht in ons leven betekenen? Hoe levert een vlieger ons energie op? En inspirerende talks over muziek & cultuur, over leven waarin afstand geen rol meer speelt, over spreekstalmeesterschap in Carré, over de zeven leefregels van Bart Koolen die doof is, over veel en veel meer.
Magazine Worth Spreading
Hoofdredacteur Anita Mooiweer: 'Dit TEDx Magazine is van de makers van Sanoma Uitgevers. Hoofdredacteuren van uiteenlopende Sanoma-titels schreven de interviews. Fotografen, kunstenaars en illustratoren leverden prachtige bijdragen. Vormgevers en eindredactie maakten het bijzonder en onderscheidend. Een Magazine Worth Spreading dat je zeker zal inspireren.'
Limited Edition
Het is een uniek eenmalig tijdschrift, in een verrassende vorm gedrukt, 140 pagina's dik. Het verschijnt op 30 november in een gelimiteerde oplage, is niet in de winkel te koop, maar alleen online vooruit te bestellen tot 8 november voor ¤ 7,95 op www.tedxamsterdam.com en www.sanoma-uitgevers.nl.
Over Sanoma Uitgevers
Sanoma Uitgevers is met 70 publiekstijdschriften, 6 events, 100 websites, 23 mobiele sites en 17 apps het grootste mediabedrijf in bereik in Nederland. Sanoma bereikt met alle media circa 90% van de Nederlandse bevolking van 13 jaar en ouder (bron NOM-STIR).
Sanoma weet wat er leeft. Bij lezers van tijdschriften, bij bezoekers van sites en evenementen. Sanoma weet hoe doelgroepen denken, wat ze doen en laten. En die kennis delen we graag met onze business partners.
In 2009 haalde Sanoma Uitgevers met haar dochters een omzet van 493,2 miljoen euro. Sanoma Uitgevers maakt deel uit van Sanoma Magazines, een divisie van de Sanoma Group, een Europese mediagroep actief in verschillende mediasectoren in twintig landen.
Meer informatie over Sanoma Uitgevers: sanoma-uitgevers.nl
Volg ons op Twitter: twitter.com/sanomaNL
Noot voor redacties
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met (