Ingezonden persbericht
Richard Neve nu Executive Director
CitySavvy versterkt expertise crisiscommunicatie en PR
Londen en Amsterdam, 25 Oktober 2010 - CitySavvy, het pan-Europese bureau voor financiële communicatie en bedrijfscommunicatie, heeft Richard Neve benoemd tot executive director. Neve was al commissaris bij het bedrijf. De activiteiten van Richard en zijn team met het event-PR bedrijf Media Club International worden in de dienstverlening van CitySavvy geïntegreerd.
Richard en zijn team zijn gespecialiseerd in crisiscommunicatie, PR evenementen en projecten rond 'digital media'. Hij zal samenwerken met de managing director van het Amsterdamse kantoor van CitySavvy, Omara Nahar, én met het team in Londen.
Richard Neve richtte zijn eigen bureau voor communicatieprojecten op in 1997. Hij verkocht dit bureau aan de Engelse communicatiegroep Incepta plc. Daardoor kreeg zijn bureau een nieuwe naam, Trimedia Nederland (vandaag bekend onder de naam Grayling), en hij was tot Q1 2009 directeur van dit bedrijf. Sinds april 2009 was Richard Neve commissaris bij CitySavvy en ondersteunde bij het ontwikkelen en uitrollen van de groeistrategie.
"Wij hebben veel baat gehad van Richards energie, enthousiasme en visie. Nu hij zijn eigen team en activiteiten integreert in onze organisatie zullen we nog meer profiteren van zijn ervaring in een grote, internationale groep en is hij als crisis communicator en PR strateeg beschikbaar voor onze klanten." Aldus Jana Sanchez, Ceo van CitySavvy.
CitySavvy biedt een ruim assortiment communicatie- en PR-diensten aan een breed klantenportfolio met onder meer Gruppo Campari, ETF Securities, EMCF, Deloitte, The Riverside Company, ARCADIS en ING Commercial Banking.
-Einde-
Over CitySavvy
CitySavvy (www.citysavvy.com) is een adviesbureau voor financiële communicatie en bedrijfscommunicatie met kantoren in Londen en Amsterdam. CitySavvy biedt een breed dienstenportfolio in financiële en bedrijfs-PR, stakeholderscommunicatie en interne communicatie. Onze consultants zijn voormalige bankieren en oud-journalisten, die gewerkt hebben voor vooraanstaande, internationale nieuwsorganisaties als The Financial Times, Reuters en Bloomberg, en PR-professionals afkomstig van wereldwijd hooggewaardeerde bureaus.
Ingezonden persbericht