Warchild
Peugeot overhandigt cheque aan War Child
18 oktober 2010 - Al met al, net als de film, een goed verhaal!
Naast tal van aantrekkelijke aanbiedingen bij de aanschaf van een
nieuwe Peugeot, was er voor kinderen de gelegenheid om bij de
Peugeot-dealer gebruikt speelgoed in te leveren in ruil voor een
filmposter en een zgn. "floating" Toy Story 3 pen.
Voor Peugeot Nederland N.V. was deze actie tevens aanleiding om
eenmalig een geldelijke donatie te doen aan War Child. Deze
onafhankelijke humanitaire organisatie zet zich in voor een vreedzame
toekomst voor kinderen in oorlogsgebieden.
Op woensdag 22 september 2010 overhandigde Directeur Marketing Gaël
Colin (rechts op de foto) een cheque ter waarde van 15.000 euro in
Peugeot Experience. Namens War Child nam Pieter Verhagen (Marketeer
Corporate Sponsoring/ links op de foto) deze cheque in ontvangst.
War Child
"Voor 15.000 euro kan War Child maar liefst 1250 oorlogskinderen per
jaar helpen. Dat doet War Child door psychosociale hulp en onderwijs te
bieden. Met dans, muziek, theater en sport leren kinderen hun emoties
uiten en hun oorlogservaringen verwerken. We zijn ontzettend dankbaar
voor deze geweldige donatie van Peugeot, want alleen door de steun van
particulieren en bedrijven kan War Child dit werk doen en nog meer
oorlogskinderen helpen!" aldus Pieter Verhagen.