Easynet betreedt VoIP-markt met introductie Managed IP-PBX
Amsterdam, 13 oktober 2010
Wereldwijd opererende bedrijven moeten hun operationele efficiëntie en klantenservice continu verbeteren en tegelijkertijd de kosten beheersen. Managed IP-PBX van Easynet speelt perfect op deze doelstelling in en ondersteunt de inzet van Unified Communications-applicaties en -diensten. Bedrijven kunnen hiermee bestaande klantapplicaties en hardware integreren tegen een geoptimaliseerde Total Cost of Ownership.
Easynet Managed IP-PBX wordt geleverd via een consultancyaanpak waarbij klanten kiezen uit een lijst met gestandaardiseerde IP-telefoniecomponenten. Deze flexibiliteit stelt Easynet in staat om specifieke oplossingen op maat te leveren, die passen bij de klantbehoeften. De dienst is beschikbaar zowel voor klanten die al gebruikmaken van VoIP als voor klanten met traditionele telefonieoplossingen.
Dirk Peeters, Managing Director Easynet Global Services Northern Europe, waar de dienst al volledig operationeel is: "Bedrijven spenderen teveel aan gescheiden spraak- en dataconnectiviteit en -netwerken. Met onze Managed IP-PBX-dienst optimaliseren bedrijven hun investeringen in spraakcommunicatie met één druk op de knop. Daarnaast leggen ze de basis voor de uitrol van Unified Communications."
Managed IP-PBX is in eerste instantie operationeel in Noord-Europa, maar Easynet kan de dienst wereldwijd aanbieden. Een aantal internationaal opererende bedrijven gebruikt de dienst al.
Over Easynet Global Services
Easynet Global Services is een wereldwijde aanbieder van managed network-, hosting- en integratiediensten, waaronder
LDC (Lloyds TSB Development Capital) is de privé-investeerderstak van Lloyds Banking Group en samen met het managementteam honderd procent eigenaar van Easynet.
Meer informatie is te vinden op