Nieuwe FWS website startsein voor meer intensieve communicatie
11/10/2010 12:00
Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen
Vandaag lanceert de Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) haar nieuwe website www.fws.nl. De introductie van de nieuwe website is een eerste aanzet van de FWS om de communicatie met haar achterban, haar stakeholders en het publiek te intensiveren.
Jouke Schat, directeur FWS: "De rol van digitale media als communicatiemiddel groeit nog steeds. Dat zien wij zowel bij onze leden als bij onze stakeholders. Een interactieve, up-to-date internetsite is dan ook een vereiste. Daarbij wordt van een brancheorganisatie verwacht dat zij transparant is en duidelijkheid biedt over haar producten en werkwijze. Met de nieuwe website kunnen wij hier goed invulling aan geven."
Op de nieuwe website staan onder meer columns over actuele (politieke) onderwerpen, actuele nieuwsberichten vanuit de vereniging en achtergrondinformatie over de verschillende producten. De informatie wordt overzichtelijk per productgroep - frisdranken, waters, sappen en siropen - weergegeven. Jouke Schat: "Een belangrijke nieuwe toevoeging aan de website is dat bezoekers er ook position papers met al onze standpunten kunnen vinden. Tevens kunnen ze er recente publicaties downloaden. Daarbij lanceren we binnenkort een digitale nieuwsbrief met nieuws en andere relevante informatie. GeĂŻnteresseerden kunnen zich hier kosteloos op abonneren."
De Nederlandse vereniging Frisdranken, Waters, Sappen (FWS) is de brancheorganisatie voor de frisdranken-, waters-, sappen- en siropenindustrie. Bij de FWS zijn alle in Nederland gevestigde producenten, alsmede een aantal buitenlandse fabrikanten met verkoopkantoren in Nederland, van frisdranken, waters, sappen en siropen aangesloten.