PERSBERICHT
05/10/2010
Job-Brokers lanceert Adsyner: de nieuwe AdWords voor vacatures
Job-Brokers lanceert vandaag haar nieuwe website en tevens haar nieuwe softwareapplicatie Adsyner (
Job-Brokers (www.jobbrokers.nl) brengt dagelijks vacatures van haar klanten onder de aandacht van een groot deel van de beroepsbevolking. De organisatie werkt enkel op basis van een cost-per-click model. Dat wil zeggen dat er alleen per aangeklikte vacature wordt betaald. De resultaten van een campagne zijn meetbaar: niet alleen het aantal views en clicks is zichtbaar, maar ook de hoeveelheid CV's die uit de gegenereerde clicks voortkomt, is inzichtelijk. Job-Brokers speelt hiermee in op de verschuivende trends binnen de arbeidsmarktcommunicatie. In plaats van te betalen voor het plaatsen van de advertentie, betaalt de adverteerder nu voor elke daadwerkelijke click.
Via Job-Brokers worden de vacatures verspreid naar prominente posities op meer dan 300 websites. Met één druk op de knop wordt een zo groot mogelijke doelgroep van zowel actief als latent werkzoekenden bereikt. De vacatures worden op basis van zoekgedrag en relevantie vertoond aan de doelgroep. Geïnteresseerde kandidaten die klikken op de advertentie worden direct doorgestuurd naar de vacature op de website van de adverteerder.
Job-Brokers heeft als ambitie dé zoekmachine voor vacatures te worden en wil alle relevante vacatures in de wereld ontsluiten en aanbieden. Zij meent met Adsyner de wereld te gaan veroveren.
Voor de redactie,