Fun wint voor tweede keer op rij T&G Award voor beste marketingaanpak

01/10/2010 16:22

FUN BELGIUM NV

Brugge - Op donderdag 30 september werden in Antwerpen naar jaarlijkse gewoonte de T&G Awards uitgereikt. Voor de tweede maal op rij mocht vrijetijdsketen Fun de trofee van de 'Beste marketingaanpak in de retail' mee naar huis nemen.

Een ruim assortiment als dat van Fun vraagt een goede communicatie- en marketingaanpak en om dit doel te blijven realiseren hanteert Fun een duidelijke filosofie. Bart Coeman, voorzitter van Fun, blijft streven naar een doordachte en onderscheidende aanpak die constant aangepast wordt aan de marktbewegingen van het moment. Fun streeft nauwgezet de coherentie tussen de verschillende communicatievormen na; zowel de totale marketing als de winkelpunten moeten éénzelfde visuele boodschap uitstralen. Dat is nu net wat Fun zo uniek maakt. De erkenning die Fun door het behalen van deze Award krijgt vanuit de sector zelf, betekent dat de boodschap ook duidelijk overkomt en dat is uiteraard het streefdoel van Dhr. Bart Coeman en zijn medewerkers.

*****

Over FUN

Fun is één van de grootste spelers in de vrijetijdsmarkt in België. Fun brengt vernieuwing in het segment van de vrijetijdsbesteding voor kinderen, jongeren én volwassenen met een ruim assortiment speelgoed, babyartikelen, multimedia, tuinmeubelen en zomerartikelen, school en seizoensproducten waaronder Halloween en Kerstdecoratie.

In de Fun winkels zijn de herkenbare shop-in-the-shop concepten terug te vinden: Disney Plaza, PlopsaShop, Standaard Bookshop en Mexx-shop.

Fun werd opgericht door de familie Coeman en groeide via een snelle expansie en een partnership met de beursgenoteerde investeringsgroep Mitiska uit tot één van de grootste winkelketens in de markt van de vrijetijdsbesteding.

Fun telt momenteel 30 vestigingen en plant elk jaar 2 tot 3 bijkomende winkels te openen. De winkels hebben een gemiddelde oppervlakte van 2.000m². Fun stelt meer dan 400 mensen tewerk. Fun realiseert een jaaromzet van 80 miljoen euro.

Fun, daar begint de pret.

Voor eventuele hyperlinks en bijlagen: Zie het origineel