Greetz kiest Nedstat om marketinguitgaven te optimaliseren
Amsterdam, 29 september 2010 - Greetz, online aanbieder van echte
wenskaarten kondigt vandaag aan dat zij Nedstat als solution partner
heeft geselecteerd voor de online portal Greetz.nl. Nedstat's web
analytics product Sitestat is gekozen om de superieure mogelijkheden in
het bieden van real-time inzicht in bezoekgedrag, waarmee online
processen kunnen worden geoptimaliseerd en effectiviteit van campagnes
wordt vergroot.
De Nedstat diensten omvatten onder andere geavanceerde campagne
attributie waarmee campagne managers van Greetz de budgetten
efficiënter kunnen inzetten, gebaseerd op de bijdrage van verschillende
marketing kanalen aan de totale conversie. Daarnaast zal Nedstat ook
e-mail campagnes optimaliseren met behulp van hun productintegratie met
e-mail solution provider Emailvision.
"De groei van Greetz in de afgelopen jaren komt voort uit het voorzien
in de de behoefte van klanten om emoties uit te drukken en mensen te
laten lachen. Wij waren op zoek naar een partner die onze klanten
begrijpt en de manier waarop wij marketing bedrijven", zegt Dascha De
Cnock, Online Marketing Analist bij Greetz. "Nedstat en de analytics
die hun product Sitestat biedt voldeden aan onze vereisten. Met behulp
van Nedstat verwachten wij de online gebruikerservaring te verbeteren
wat zal leiden tot hogere klanttevredenheid en loyaliteit."
"Greetz.nl is een frisse en aantrekkelijke website met een team dat
constant werkt aan innovatieve ideeën voor hun klanten. Wij kijken uit
naar de samenwerking en spelen graag een belangrijke rol in het nog
succesvoller maken van hun online activiteiten in de toekomst", zegt
Henk L. Pleiter, Senior Account Manager bij Nedstat.
Over Greetz
Greetz is een snelgroeiende e-commerce organisatie die zich richt op de
markt voor online echte wenskaarten. Greetz heeft de onbetwiste rol als
marktleider ingenomen op de Nederlandse markt. Grote ambitie en
ondernemersgeest liggen aan de basis van de uitbreiding van diensten
naar het buitenland. Greetz heeft onlangs haar diensten gelanceerd in
het Verenigd Koninkrijk en Duitsland en zal verder uitrollen naar
landen binnen en buiten Europa.