FloraHolland
FloraHolland leert kwekers meer rendement uit eigen website te halen
FLORAHOLLAND (23 september 2010) - U twijfelt wel eens of uw website
vindbaar is en of klanten uw e-mailaanbiedingen lezen. Of vraagt u zich
als kweker weleens af hoe u meer rendement haalt uit uw online
activiteiten? Op donderdag 7 oktober vindt de cursus Digitaal
Communiceren plaats in Bleiswijk. Het FloraHolland College kan u, door
middel van deze cursus, helpen met het behalen van meer rendement uit
uw digitale communicatiemiddelen.
Niet alle kwekers weten welke informatie het beste opgenomen kan worden
in een e-mailaanbieding of hoe de website het beste tot zijn recht
komt. Vaak kan een aanbieding of presentatie op internet met wat kleine
aanpassingen net het verschil maken. Tijdens de training Digitaal
Communiceren, leert de deelnemer in een halve dag hoe hij of zij de
eigen website en e-mail kan optimaliseren. De cursisten komen meer te
weten over kijk-, lees-, klik- en koopgedrag. Daarnaast ontvangen ze na
afloop van de cursus het boek Marketing.com. Dit boek is geschreven
door cursusleider Wim van de Mark, specialist op het gebied van verkoop
en online marketing.
Interesse?
Bent u enthousiast geworden en wilt u weten hoe u meer rendement haalt
uit uw website en online aanbiedingen? Er is slechts plaats voor 12
kwekers dus meldt u nu direct aan door het aanmeldingsformulier op
www.floraholland.com (home>FloraHolland College) in te vullen. U heeft
geen technische kennis nodig om de training te volgen.