Ingezonden persbericht


PERSBERICHT
Web Power neemt het Chinese Mailbus over

Barneveld, 14 september 2010 - De Nederlandse online marketingspecialist Web Power heeft in China het bedrijf Mailbus overgenomen. Mailbus is gespecialiseerd in e-mailmarketing voor het Chinese overheidssegment.

CEO Jacco Bouw van Web Power: 'Het is een uitdaging om als westerse partij contacten te leggen met de Chinese overheid. We zijn er trots op dat het gelukt is. Door de overname versterken wij onze positie in de Chinese markt. De bedoeling is dat de kantoren in Beijing volgend jaar worden samengevoegd. Beide bedrijven blijven wel vanuit hun eigen identiteit op de markt opereren.'

Web Power kent een sterke groei in China en is momenteel de grootste buitenlandse e-mailmarketingaanbieder in de tweede economie ter wereld. Het bedrijf kreeg van de Chinese minister van Industrie en Informatietechnologie de eerste anti-spam licentie. Daarnaast heeft Web Power dit jaar in China de award voor beste e-mailmarketeer gewonnen.

Over Web Power
Web Power is een online marketingbureau dat kennis, producten en diensten levert voor online marketing- en communicatietoepassingen. Het bedrijf is in 1999 opgericht en is wereldwijd aanbieder van e-mailmarketing en contentmanagement. Web Power werkt voor onder andere Sparkasse, E-bay, Paypal, British Telecom en Heineken. Het bedrijf heeft vestigingen in Nederland, Zweden, Duitsland en China. Kijk voor meer informatie op www.webpower.nl.

Over Mailbus
Mailbus is een Chinese e-mailmarketingorganisatie die opereert vanuit Beijing. Het bedrijf is in 2006 ontstaan door samenvoeging van diverse overheidsinstanties. Mailbus werkt onder andere voor anti-spam China, iResearch en het overheidssegment in Beijing, Shanghai en Dalian.




Ingezonden persbericht