Nieuwe oplossing voor adresverificatie en duplicatiecontrole in Salesforce
Uniserv's gecertificeerde datakwaliteitsoplossing voor gebruikers van Salesforce.com direct beschikbaar via Salesforce AppExchange
Pforzheim, 6 september 2010. Gebruikers van het Salesforce CRM-systeem kunnen nu de datakwaliteit van hun klanten- en prospectgegevens drastisch verbeteren met een
De oplossing is direct verkrijgbaar via de Salesforce AppExchange (
Salesforce-gebruikers kunnen eveneens een beroep doen op een nieuwe Software as a Service (SaaS)-dienst van Uniserv waarmee ze volledige databases kunnen optimaliseren. Ze kunnen de kwaliteit van hun gegevensverzamelingen periodiek op peil brengen via
"De nieuwe oplossing voor Salesforce-gebruikers vormt voor Uniserv een logische stap in de systematische realisatie van zijn strategie om datakwaliteitsoplossingen vanuit de cloud aan te bieden. Deze stap volgt na de introductie van ons nieuwe SaaS-portal
Datakwaliteit op basis van een 'first time right'-methodiek Volgens recent onderzoek in Duitsland is de kwaliteit van klantgegevens binnen het bedrijfsleven suboptimaal. Afhankelijk van de branche bleek een gemiddelde van 5,7 tot 16,1 procent van alle adressen niet te kloppen. Tijdens een representatieve steekproef bleek verder dat tussen de 0,3 en 8,9 procent van alle adressen dubbel waren ingevoerd. Wanneer gebruikers merken dat de kwaliteit van de gegevens in hun CRM-systeem te wensen overlaat, zullen ze al snel geneigd zijn om gegevens minder nauwkeurig in te voeren en bij te werken. Dit resulteert in een negatieve spiraal waarbij de datakwaliteit steeds verder verslechtert en de bruikbaarheid van het gehele CRM-systeem uiteindelijk in het geding komt. Met deze gedachte in het achterhoofd worden gebruikers van salesforce.com nu de unieke mogelijkheid geboden om de datakwaliteit van hun klanten- en prospectgegevens aanzienlijk te verbeteren met behulp van de
Eenvoudige toegang op elk gewenst moment
Na een korte reeks van aanpassingen van AppExchange worden de adres- en duplicatiecontrole automatisch in salesforce CRM uitgevoerd tijdens het invoeren van gegevens en het wijzigen van leads, contactpersonen en accounts. De geïntegreerde diensten zijn gebaseerd op de web services die Uniserv al jarenlang met succes aan zijn klanten levert.
Over Uniserv
Uniserv GmbH is een toonaangevende Europese aanbieder van Data Quality Solutions: internationaal inzetbare software en services voor de kwaliteitsbewaking van klantgegevens bij Business Intelligence, CRM, Data Warehousing, eBusiness en Direct en Database Marketing. Met wereldwijd meer dan 3.300 installaties ondersteunt Uniserv 850 tevreden klanten bij het optimaliseren van de Single View of Customer in hun klantendatabase. Uniserv is opgenomen in
Uniserv, opgericht in 1969, telt ruim 110 medewerkers. Vanuit het hoofdkantoor in Pforzheim en de vestiging in Parijs bedienen zij gerenommeerde klanten uit uiteenlopende branches, zoals ADAC, Allianz, BMW, Bertelsmann, Commerzbank, DBV Winterthur, Deutsche Bank, Deutsche Börse Group, France Telecom, Greenpeace, GEZ, Heineken, Johnson & Johnson, Nestlé, Otto, Payback, PSA Peugeot Citroën, T-Mobile, Time Life en Union Investment. Voor meer informatie: