Werkgeversvereniging Facilitaire Callcenters
Betrokkenheid belpanel SNT & Friends
maandag 30 augustus 2010
"Medewerkers, relaties en klanten zetten zich in voor de actie voor
Pakistan"
Zoetermeer, 27 augustus 2010 - Bij contact center professional SNT
rinkelden de telefoons voor, tijdens en na de TV uitzendingen op de
Actiedag voor Pakistan. Ruim 700 enthousiaste SNT Friends hebben
gedurende de gehele actiedag en met name tijdens de TV uitzendingen 's
avonds alle telefoongesprekken gevoerd. Ondanks enige scepsis vooraf
gaf het Nederlandse publiek massaal en de donaties stroomden binnen.
SNT faciliteert al ruim twintig jaar haar contact centers voor
charitatieve acties, zoals de televisieactie rondom de Tsunami en
eerder dit jaar de actie "Nederland helpt Haïti".
Jac Vermeer, algemeen directeur SNT: "Ik ben ontzettend trots dat we
deze actie met zo veel vrijwilligers tot een succes hebben weten te
brengen. Van 's ochtends vroeg tot het laatste tv beeld rond
middernacht is er door een enthousiast team met passie gewerkt om alle
techniek te organiseren, de mensen te begeleiden en de donateurs te
noteren en te bedanken voor hun giften. De betrokkenheid van alle SNT
Friends in Zoetermeer, Groningen, Ede en op de vestigingen bij Nuon was
enorm!"
Naast de aandacht op tv besteedden ook publieke en commerciële
radiostations aandacht aan de Actie voor Pakistan. Een centraal
belpanel met bekende en onbekende Nederlanders nam de telefonische
giften aan. SNT ondersteunde dit belpanel met de honderden
vrijwilligers verspreid over heel Nederland. Bij voorgaande acties is
gebleken dat het Nederlandse publiek niet alleen behoefte heeft om geld
te doneren, maar ook om een persoonlijke, vaak ontroerende, reactie te
geven. Dat persoonlijke contact is al 25 jaar onze core business.
Over SNT
De aanbieder van contact center services in Nederland met 25 jaar
ervaring. SNT werkt in Nederland en België voor klanten in diverse
sectoren zoals verzekeringsmaatschappijen, banken, diverse
A-consumentenmerken, IT-bedrijven, nutsbedrijven en internet service
providers. Daarnaast wordt SNT regelmatig ingeschakeld bij
overheidscampagnes, televisie of goede doelenacties en gemeentelijke
projecten. Op basis van een multi-channel aanpak via onder meer
telefoon, internet, SMS en chat werkt SNT resultaatgericht om de wensen
van haar klanten te kunnen realiseren op het gebied van bijvoorbeeld
klanttevredenheid, kostenbeheersing en verkoop.