Ingezonden persbericht


-PERSBERICHT-

NICKELODEON GAAT SCHOOLKLAS SLIMEN

NIEUWE CAMPAGNE VAN NICKELODEON WORDT MAANDAG GELANCEERD

Amsterdam, 27 augustus 2010

Op 30 augustus gaat de nieuwe campagne Slime Je Klas van start op Nickelodeon. Kids kunnen tot begin oktober hun eigen klas opgeven via Nickelodeon.nl en een speciale hyves-pagina. De winnende klas, inclusief de leraar/lerares, zal geslimed worden en beelden hiervan worden uitgezonden op Nickelodeon. Het slimen van bekend en onbekend, jong en oud, is wereldwijd een lange traditie in de geschiedenis van Nickelodeon. En nu heeft een Nederlandse schoolklas dus ook de eer om in dit illustere rijtje opgenomen te worden!

"De wereld om ons heen kan een stuk leuker", aldus Judith Peters, Marketing Manager Nickelodeon. "Nickelodeon slimed al jaren kids en beroemdheden, dat is onze manier om de wereld om ons heen minder serieus te maken. Niet voor niets vonden bekende artiesten als Katy Perry, Justin Timberlake en The Jonas Brothers het een eer om geslimed te worden. In deze campagne hebben we gekozen voor het slimen van een schoolklas omdat ook school nóg leuker kan zijn dan het nu is!"

De campagne
Kids kunnen zich via Nickelodeon.nl en een speciale Hyves-pagina opgeven voor Slime Je Klas en daarbij de reden vermelden waarom juist hun klas het verdiend om geslimed te worden. Vervolgens moeten ook de klasgenootjes en leraar zich aanmelden. Via Hyves kunnen ze al hun vriendjes, vriendinnetjes, familie etc. uitnodigen om op hun klas te stemmen, want hoe meer stemmen....hoe meer kans om te winnen.

Het uiteindelijke aantal stemmen én de reden die een klas heeft opgegeven, bepalen samen de kans om te winnen! De winnende klas wordt uitgenodigd bij Nickelodeon en zij worden geslimed!

De volledige campagne van Slime Je Klas, bestaande uit een commercial, online integratie op Nickelodeon.nl en Hyves, printadvertenties, redactionele aandacht in het zaterdagochtendprogramma SuperNick en in Nickelodeon Magazine, gaat vanaf aanstaande maandag van start. Tevens zal er in diverse grote steden in Nederland op speciale wijze aandacht worden gegenereerd voor deze campagne.

Bekijk de ingesloten commercial voor een goed beeld van de campagne!

www.nickelodeon.nl

-EINDE BERICHT-

Stel je geen prijs op berichten van MTV Networks of een van onze zenders (MTV, Comedy Central, Nickelodeon, TMF)? Graag verzoeken wij je dan een e-mail te sturen aan pers@mtvne.com onder vermelding van afmelding.